LEADER 01946namaa2200313 4500
001 main_32033
003 GR-kkKDBK
005 20191001213347.0
008 131118s2012uuuugr#||||erb||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-12-2099-4 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 658 
100 1 |4 aut  |a Τσουρβάκας, Γεώργιος  |9 12787 
245 1 0 |a Μάνατζμεντ επικοινωνιακών και πολιτιστικών οργανισμών :  |b πλαίσιο, εργαλεία, στρατηγικές /  |c Γιώργος Τσουρβάκας 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b University Studio Press,  |c 2012 
300 |a 425 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
650 4 |a Επικοινωνία στη διοίκηση και οργάνωση  |9 57305 
650 4 |a Μέσα Μαζικής ενημέρωσης  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 57227 
650 4 |a Μουσεία  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 57303 
650 4 |a Πολιτισμός  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 57302 
650 4 |a Πολιτιστικές βιομηχανίες  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 57228 
650 4 |a Ραδιοφωνικοί σταθμοί  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 57307 
650 4 |a Τηλεοπτικοί σταθμοί  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 57306 
700 1 |a Τσουρβάκας, Γεώργιος  |t Μάνατζμεντ επικοινωνιακών και πολιτιστικών οργανισμών : πλαίσιο, εργαλεία, στρατηγικές  |9 101788 
710 2 |4 pbl  |a University Studio Press  |9 27257 
942 |c BK 
999 |c 33766  |d 33766 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_000000000000000_ΤΣΟ  |7 0  |9 45529  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2013-11-19  |e Αγορά  |i 12242013  |l 20  |m 2  |o 658 ΤΣΟ  |p 12242013  |r 2020-02-25  |s 2020-01-24  |w 2019-04-28  |y BK