Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
Ακόμη και ο πιο επιτυχημένος εκπαιδευτικός φτάνει κάποτε σε σημείο να μην ξέρει πώς να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα το οποίο παρουσιάζεται στην τάξη του. Μαθητές που δεν διαβάζουν, που απουσιάζουν συνεχώς, που θορυβούν, που καβγαδίζουν με τους συμμαθητές τους. Πρόκειται για προβλήματα που, αν και συνή...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awduron: | , |
---|---|
Awduron Eraill: | |
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek English |
Cyhoeddwyd: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013
|
Cyfres: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο
|
Pynciau: |
LEADER | 04566namaa2200373 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_31364 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20200114122605.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 130726s2013uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d | ||
999 | |c 33023 |d 33023 | ||
020 | |a 978-960-546-152-2 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h eng | |
082 | 0 | |a 371.9 | |
100 | 1 | |4 aut |a Molnar, Alex |9 12368 | |
245 | 1 | 0 | |a Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : |b οικοσυστημική προσέγγιση / |c Alex Molnar, Barbara Lindquist ; επιμέλεια Α. Καλαντζή- Αζίζι ; συνεργάτες Ευαγγελία Γαλανάκη... [κ.ά.] |
260 | |a Αθήνα : |b Πεδίο, |c 2013 | ||
300 | |a 279 σ. ; |c 23 εκ. | ||
490 | 0 | |a Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο | |
500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Changing problem behavior in schools. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Ακόμη και ο πιο επιτυχημένος εκπαιδευτικός φτάνει κάποτε σε σημείο να μην ξέρει πώς να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα το οποίο παρουσιάζεται στην τάξη του. Μαθητές που δεν διαβάζουν, που απουσιάζουν συνεχώς, που θορυβούν, που καβγαδίζουν με τους συμμαθητές τους. Πρόκειται για προβλήματα που, αν και συνήθως δεν είναι σπουδαία, υπονομεύουν το έργο των εκπαιδευτικών, αποσταθεροποιούν την καλή λειτουργία της τάξης και καταστρέφουν την αποτελεσματικότητα της δουλειάς στο σχολείο. Οι συγγραφείς του βιβλίου περιγράφουν τα κάθε είδους προβλήματα που παρουσιάζονται σε ένα σχολικό πλαίσιο και υποστηρίζουν ότι μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε με διαφορετικό τρόπο, εξετάζοντάς τα από μια άλλη οπτική γωνία. Η θέση τους συμπυκνώνεται στο ερώτημα: «Τι μπορούμε να κάνουμε για να μειώσουμε την ένταση ενός προβλήματος;» Οι «οικοσυστημικές» τεχνικές που μας προτείνουν για την πρόβλεψη και τη σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων στο σχολείο, και οι οποίες έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικές, έχουν στέρεες θεωρητικές βάσεις και αποτελούν προϊόν πολύχρονης και σημαντικής ενασχόλησης ειδικών, ερευνητών αλλά και εκπαιδευτικών στην πράξη. Το βιβλίο, που απευθύνεται σε αυτούς που εργάζονται στο χώρο της εκπαίδευσης και όχι μόνο, μπορεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο σκέψης μας και να εμπλουτίσει τις ιδέες και τις ικανότητές μας για την αντιμετώπιση των δυσκολιών της ζωής. | ||
650 | 4 | |a Άτομα με ειδικές ανάγκες |x Εκπαίδευση |9 57076 | |
650 | 4 | |a Διαταραχές συμπεριφοράς των παιδιών |9 57051 | |
650 | 4 | |a Προβληματικά παιδιά |x Εκπαίδευση |9 54157 | |
650 | 4 | |a Σχολική ψυχολογία |9 63046 | |
650 | 7 | |a Συμπεριφοριστική θεραπεία για παιδιά |9 140447 |2 GR-kkKDBK | |
700 | 1 | |4 aut |a Lindquist, Barbara |9 12369 | |
700 | 1 | |4 trl |a Καλαντζή-Αζίζι, Αναστασία |9 34942 | |
700 | 1 | |a Molnar, Alex |t Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση |9 101138 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Πεδίο |9 28433 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_900000000000000_MOL |7 0 |9 44756 |a KDBK |b KDBK |d 2013-07-26 |e Δωρεά Σύλλογος Φίλων Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης |i 09622013 |l 24 |m 3 |o 371.9 MOL |p 09622013 |r 2021-07-30 |s 2021-07-06 |w 2019-04-28 |y BK |