Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /

Ακόμη και ο πιο επιτυχημένος εκπαιδευτικός φτάνει κάποτε σε σημείο να μην ξέρει πώς να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα το οποίο παρουσιάζεται στην τάξη του. Μαθητές που δεν διαβάζουν, που απουσιάζουν συνεχώς, που θορυβούν, που καβγαδίζουν με τους συμμαθητές τους. Πρόκειται για προβλήματα που, αν και συνή...

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awduron: Molnar, Alex (Awdur), Lindquist, Barbara (Awdur)
Awduron Eraill: Καλαντζή-Αζίζι, Αναστασία (Cyfieithydd)
Fformat: Llyfr
Iaith:Greek
English
Cyhoeddwyd: Αθήνα : Πεδίο, 2013
Cyfres:Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο
Pynciau:
LEADER 04566namaa2200373 4500
001 main_31364
003 GR-kkKDBK
005 20200114122605.0
006 a|||||r|||||||||||
008 130726s2013uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d
999 |c 33023  |d 33023 
020 |a 978-960-546-152-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Molnar, Alex  |9 12368 
245 1 0 |a Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο :  |b οικοσυστημική προσέγγιση /  |c Alex Molnar, Barbara Lindquist ; επιμέλεια Α. Καλαντζή- Αζίζι ; συνεργάτες Ευαγγελία Γαλανάκη... [κ.ά.] 
260 |a Αθήνα :  |b Πεδίο,  |c 2013 
300 |a 279 σ. ;  |c 23 εκ. 
490 0 |a Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Changing problem behavior in schools. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Ακόμη και ο πιο επιτυχημένος εκπαιδευτικός φτάνει κάποτε σε σημείο να μην ξέρει πώς να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα το οποίο παρουσιάζεται στην τάξη του. Μαθητές που δεν διαβάζουν, που απουσιάζουν συνεχώς, που θορυβούν, που καβγαδίζουν με τους συμμαθητές τους. Πρόκειται για προβλήματα που, αν και συνήθως δεν είναι σπουδαία, υπονομεύουν το έργο των εκπαιδευτικών, αποσταθεροποιούν την καλή λειτουργία της τάξης και καταστρέφουν την αποτελεσματικότητα της δουλειάς στο σχολείο. Οι συγγραφείς του βιβλίου περιγράφουν τα κάθε είδους προβλήματα που παρουσιάζονται σε ένα σχολικό πλαίσιο και υποστηρίζουν ότι μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε με διαφορετικό τρόπο, εξετάζοντάς τα από μια άλλη οπτική γωνία. Η θέση τους συμπυκνώνεται στο ερώτημα: «Τι μπορούμε να κάνουμε για να μειώσουμε την ένταση ενός προβλήματος;» Οι «οικοσυστημικές» τεχνικές που μας προτείνουν για την πρόβλεψη και τη σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων στο σχολείο, και οι οποίες έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικές, έχουν στέρεες θεωρητικές βάσεις και αποτελούν προϊόν πολύχρονης και σημαντικής ενασχόλησης ειδικών, ερευνητών αλλά και εκπαιδευτικών στην πράξη. Το βιβλίο, που απευθύνεται σε αυτούς που εργάζονται στο χώρο της εκπαίδευσης και όχι μόνο, μπορεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο σκέψης μας και να εμπλουτίσει τις ιδέες και τις ικανότητές μας για την αντιμετώπιση των δυσκολιών της ζωής.  
650 4 |a Άτομα με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση  |9 57076 
650 4 |a Διαταραχές συμπεριφοράς των παιδιών  |9 57051 
650 4 |a Προβληματικά παιδιά  |x Εκπαίδευση  |9 54157 
650 4 |a Σχολική ψυχολογία  |9 63046 
650 7 |a Συμπεριφοριστική θεραπεία για παιδιά  |9 140447  |2 GR-kkKDBK 
700 1 |4 aut  |a Lindquist, Barbara  |9 12369 
700 1 |4 trl  |a Καλαντζή-Αζίζι, Αναστασία  |9 34942 
700 1 |a Molnar, Alex  |t Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση  |9 101138 
710 2 |4 pbl  |a Πεδίο  |9 28433 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_900000000000000_MOL  |7 0  |9 44756  |a KDBK  |b KDBK  |d 2013-07-26  |e Δωρεά Σύλλογος Φίλων Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης  |i 09622013  |l 24  |m 3  |o 371.9 MOL  |p 09622013  |r 2021-07-30  |s 2021-07-06  |w 2019-04-28  |y BK