Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες : Θεωρητικά ζητήματα, προβληματισμοί, προτάσεις /
Στην εκπαίδευση, η διδασκαλία των μαθημάτων που αναφέρονται στις φυσικές επιστήμες αποδεικνύεται καθημερινά ένα σύνθετο εγχείρημα για τον εκπαιδευτικό. Απαιτεί την αξιοποίηση γνώσεων από διαφορετικές περιοχές, όπως είναι οι φυσικές επιστήμες, η γνωσιακή ψυχολογία, η κοινωνιολογία και η επιστημολογία...
Salvato in:
| Autore principale: | Χαλκιά, Κρυσταλλία (Autore) |
|---|---|
| Natura: | Libro |
| Lingua: | Greek |
| Pubblicazione: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2012
|
| Serie: | Θεωρητικές επιστήμες : Παιδαγωγικά
|
| Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Μεθοδολογία των μαθηματικών και φυσικών επιστημών
di: Παπαναστασίου, Χρίστος Ε.
Pubblicazione: (1947) -
Οι φυσικές επιστήμες στον μεσαιώνα
di: Grant, Edward
Pubblicazione: (1994) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
di: Κολιόπουλος, Δημήτριος
Pubblicazione: (2017) -
Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση : διδακτική και γνωστική προσέγγιση /
di: Ραβάνης, Κώστας
Pubblicazione: (2005) -
Ο άνθρωπος και το φυσικόν σύμπαν : εγχειρίδιον φυσικών επιστημών /
di: Wistar, Richard
Pubblicazione: (1953)