Διδάσκοντας φυσικές επιστήμες : Θεωρητικά ζητήματα, προβληματισμοί, προτάσεις /
Στην εκπαίδευση, η διδασκαλία των μαθημάτων που αναφέρονται στις φυσικές επιστήμες αποδεικνύεται καθημερινά ένα σύνθετο εγχείρημα για τον εκπαιδευτικό. Απαιτεί την αξιοποίηση γνώσεων από διαφορετικές περιοχές, όπως είναι οι φυσικές επιστήμες, η γνωσιακή ψυχολογία, η κοινωνιολογία και η επιστημολογία...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Príomhúdar: | Χαλκιά, Κρυσταλλία (Údar) |
|---|---|
| Formáid: | Leabhar |
| Teanga: | Greek |
| Foilsithe: |
Αθήνα :
Πατάκης,
2012
|
| Sraith: | Θεωρητικές επιστήμες : Παιδαγωγικά
|
| Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Μεθοδολογία των μαθηματικών και φυσικών επιστημών
le: Παπαναστασίου, Χρίστος Ε.
Foilsithe: (1947) -
Οι φυσικές επιστήμες στον μεσαιώνα
le: Grant, Edward
Foilsithe: (1994) -
Η διδακτική προσέγγιση του μουσείου φυσικών επιστημών /
le: Κολιόπουλος, Δημήτριος
Foilsithe: (2017) -
Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική εκπαίδευση : διδακτική και γνωστική προσέγγιση /
le: Ραβάνης, Κώστας
Foilsithe: (2005) -
Ο άνθρωπος και το φυσικόν σύμπαν : εγχειρίδιον φυσικών επιστημών /
le: Wistar, Richard
Foilsithe: (1953)