[Συλλογή και ερμηνεία κειμένων του Γρηγορίου του Θεολόγου]
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Χειρόγραφο Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | 
      [χ.τ.] :
        [χ.ό.],
    
      [17--]
     | 
| Θέματα: | |
| Διαθέσιμο Online: | Πρόσβαση στο ψηφιακό αρχείο | 
                Πίνακας περιεχομένων: 
            
                  - φ. (3-13ν), ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ, ΔΟΥΛΟΥ ιησού του φιλοσόφου ερμηνεία των τετραστίχων του μεγάλου πατρός ημών Γρηγορίου του θεολόγου, άπερ της ερμηνείας της α. θ: και της ιη΄ης γνωμολογίας, η εν, του ζωναρά. Γνώμη α΄η
 - φ. (18-29ν), Τον εξισωτήν των βασιλείων φόρων. ο γρηγόριος νους δεξιούται τω λόγω, και τους φόρους τίθησι μετριωτέρους, ευσπλαχνίας πλάστιγγας αυτώ ρυθμίσας
 - φ. (30 -43), Του αυτού λόγος εις τους μακαβαίους προοίμιον εξ υπολήψεως.
 - φ. (43 -62ν), Του εν αγίοις προς ημών Γρηγορίου αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του θεολόγου λόγος εις τον μέγαν Αθανάσιον αρχιεπίσκοπον Αλεξανδρείας.
 - φ. (62ν -80), Του αυτού λόγος εις την χριστού Γέννησιν. Τον παρόν πανηγυρικόν λόγον, Εν Κωνσταντινουπόλει εξέδωκεν ο θεολόγος διο και ως εναγώνιος περί των αιρετικών. εν ταύτα η θεολογία σφοδρά ηκρίβωται.
 - φ. (80ν -96ν), Του αυτού λόγος εις τα άγια φώτα.
 - φ. (97-126ν), Του αυτού Εις το άγιον βάπτισμα. Ο παρών ούτος λόγος, αγωνιστικός αποδείκνυσι μη δειν μελλειν, μηδένα μένειν το βάπτισμα.
 - φ. (127-162ν), Του αυτού εις τον μέγαν βασίλειον Αρχιεπίσκοπον Καισαρείας.Ο προκείμενος ούτος λόγος μετά την υπό Κωνσταντινουπόλεως εκδημίαν του θεολόγου, επί τω τάφω του μεγάλου Βασιλείου εξεφωνήθη. διο και επιτάφιος ωνομάσθη.
 - φ. (163-1762ν), Του αυτού εις τον άγιον Ιερομάρτυρα Κυπριανόν.
 - φ. (173 -224), Του εν αγίοις προς ημών Γρηγορίου αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του θεολόγου λόγος α΄ος εις το άγιον πάσχα και εις την βραδύτητα. Εξήγησις Νικήτα του, Σερρών, του αγιωτάτου μητροπολίτου Ηρακλείας.
 - φ. (225 -236), Του αυτού λόγος εις την καινήν κυριακήν, και εις το έαρ, και εις τον μάρτυρα μάμαντα. Εγκαίνια τιμάσθαι παλαιός νόμος και καλώς έχειν.
 - φ. (236ν -248ν), του αυτού λόγος εις την πεντηκοστήν. Περί της εορτής βραχεία φιλοσοφήσωμεν...