Προπαγάνδα η ένδοξη : πολιτική, διπλωματία, πόλεμος, ΜΜΕ, κοινωνία, ταυτότητα, εικόνα /

Κατά κοινή δόξα (ή ενδόξως) η προπαγάνδα είναι κακόσημη. Πλην, όμως, η παραδοσιακή αυτή αντίδραση πάσχει αφού αποτελματώνεται στην αρνητικότητα παραβλέπουσα το πέραν. Έτσι, κατά το ταξίδι στην αθέατη πλευρά της προπαγάνδας αναδεικνύονται ο ρόλος των προπαγανδιζόμενων και η συνύφανση της με τις ταυτο...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Θεοδωρακόπουλος, Παναγιώτης Χαρ., 1943- (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Ι. Σιδέρης, 2006
coleção:Δημοσιογραφία και ΜΜΕ
Assuntos:
LEADER 03676namaa2200301 4500
001 main_30805
003 GR-kkKDBK
005 20200427063059.0
006 a|||||r|||||||||||
008 130507s2006uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d
020 |a 960-08-0367-6 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 303 
100 1 |4 aut  |a Θεοδωρακόπουλος, Παναγιώτης Χαρ.,  |d 1943-  |9 11849 
245 1 0 |a Προπαγάνδα η ένδοξη :  |b πολιτική, διπλωματία, πόλεμος, ΜΜΕ, κοινωνία, ταυτότητα, εικόνα /  |c Παναγιώτης Χ. Θεοδωρακόπουλος 
260 |a Αθήνα :  |b Ι. Σιδέρης,  |c 2006 
300 |a 303 σ. ;  |c 21 εκ. 
490 0 |a Δημοσιογραφία και ΜΜΕ 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Κατά κοινή δόξα (ή ενδόξως) η προπαγάνδα είναι κακόσημη. Πλην, όμως, η παραδοσιακή αυτή αντίδραση πάσχει αφού αποτελματώνεται στην αρνητικότητα παραβλέπουσα το πέραν. Έτσι, κατά το ταξίδι στην αθέατη πλευρά της προπαγάνδας αναδεικνύονται ο ρόλος των προπαγανδιζόμενων και η συνύφανση της με τις ταυτοτικές διαδικασίες, την επικοινωνιακή διαχείριση, την διαφήμιση, την εικόνα και την μάρκα. Το ταξίδι αυτό οδηγεί τελικά στην αποποινικοποίηση της προπαγάνδας, μια και η τελευταία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα μέσο υπό μακλιουανική θεώρηση. Το υπερμέσο της ζωής. Δηλαδή, η προπαγάνδα σαν μέσο αποτελεί προέκταση του εαυτού μας. Και ακριβώς επειδή είναι μέσο, δεν πρέπει να περιμένουμε από αυτήν ηθική ή ανηθικότητα αλλά από τους ανθρώπους. Υπό το φως της αποποινικοποίησης και της σημερινής πληροφορικής λατρείας, επιβάλλεται να χρησιμοποιούμε στον παγκόσμιο στίβο την, υπό διάφορες ονομασίες, προπαγάνδα χωρίς γραφειοκρατικές αναστολές. Προς τούτο, προέχει να δούμε την εξωτερική εκπροσώπηση μετουσιωμένη σε ένα τεράστιο προπαγανδιστικό μηχανισμό "παγκόσμιας παρουσίας", διάχυσης "σφρίγους" και δημιουργίας "παγκόσμιας ελληνικής μάρκας". 
650 4 |a Επικοινωνία  |x Ψυχολογικές απόψεις  |9 65721 
650 4 |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης και προπαγάνδα  |9 56922 
650 4 |a Προπαγάνδα  |9 64768 
700 1 |a Θεοδωρακόπουλος, Παναγιώτης Χαρ.,  |d 1943-  |t Προπαγάνδα η ένδοξη : πολιτική, διπλωματία, πόλεμος, ΜΜΕ, κοινωνία, ταυτότητα, εικόνα  |9 100589 
710 2 |4 pbl  |a Σιδέρης  |9 27094 
942 |c BK 
999 |c 32406  |d 32406 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 303_000000000000000_ΘΕΟ  |7 0  |9 44137  |a KDBK  |b KDBK  |d 2013-05-07  |e Δωρεά Γιώργος Τζέλλος  |i 03752013  |l 1  |o 303 ΘΕΟ  |p 03752013  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK