Προπαγάνδα η ένδοξη : πολιτική, διπλωματία, πόλεμος, ΜΜΕ, κοινωνία, ταυτότητα, εικόνα /

Κατά κοινή δόξα (ή ενδόξως) η προπαγάνδα είναι κακόσημη. Πλην, όμως, η παραδοσιακή αυτή αντίδραση πάσχει αφού αποτελματώνεται στην αρνητικότητα παραβλέπουσα το πέραν. Έτσι, κατά το ταξίδι στην αθέατη πλευρά της προπαγάνδας αναδεικνύονται ο ρόλος των προπαγανδιζόμενων και η συνύφανση της με τις ταυτο...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Θεοδωρακόπουλος, Παναγιώτης Χαρ., 1943- (Autor)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Ι. Σιδέρης, 2006
coleção:Δημοσιογραφία και ΜΜΕ
Assuntos:
Descrição
Resumo:Κατά κοινή δόξα (ή ενδόξως) η προπαγάνδα είναι κακόσημη. Πλην, όμως, η παραδοσιακή αυτή αντίδραση πάσχει αφού αποτελματώνεται στην αρνητικότητα παραβλέπουσα το πέραν. Έτσι, κατά το ταξίδι στην αθέατη πλευρά της προπαγάνδας αναδεικνύονται ο ρόλος των προπαγανδιζόμενων και η συνύφανση της με τις ταυτοτικές διαδικασίες, την επικοινωνιακή διαχείριση, την διαφήμιση, την εικόνα και την μάρκα. Το ταξίδι αυτό οδηγεί τελικά στην αποποινικοποίηση της προπαγάνδας, μια και η τελευταία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα μέσο υπό μακλιουανική θεώρηση. Το υπερμέσο της ζωής. Δηλαδή, η προπαγάνδα σαν μέσο αποτελεί προέκταση του εαυτού μας. Και ακριβώς επειδή είναι μέσο, δεν πρέπει να περιμένουμε από αυτήν ηθική ή ανηθικότητα αλλά από τους ανθρώπους. Υπό το φως της αποποινικοποίησης και της σημερινής πληροφορικής λατρείας, επιβάλλεται να χρησιμοποιούμε στον παγκόσμιο στίβο την, υπό διάφορες ονομασίες, προπαγάνδα χωρίς γραφειοκρατικές αναστολές. Προς τούτο, προέχει να δούμε την εξωτερική εκπροσώπηση μετουσιωμένη σε ένα τεράστιο προπαγανδιστικό μηχανισμό "παγκόσμιας παρουσίας", διάχυσης "σφρίγους" και δημιουργίας "παγκόσμιας ελληνικής μάρκας".
Descrição Física:303 σ. ; 21 εκ.
Bibliografia:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:960-08-0367-6