Η τηλεόραση στον 21ο αιώνα /

Το βιβλίο αυτό εξετάζει και αναλύει τις συνέπειες της αναδιάταξης του τηλεοπτικού, και κατ' επέκταση του επικοινωνιακού, πεδίου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Καταγράφει τις δυνάμεις και τις διεργασίες που κυριαρχούν στο νέο πεδίο της ευρωπαϊκής τηλεόρασης. Υποστηρίζει ότι η αναδιάρθρωση του τηλεο...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Παπαθανασόπουλος, Στέλιος (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Καστανιώτη, 2005.
Έκδοση:3η έκδ.
Σειρά:Επικοινωνία και κοινωνία
Θέματα:
LEADER 03899namaa2200325 4500
001 main_30757
003 GR-kkKDBK
005 20210331211948.0
006 a|||||r|||||||||||
008 130416s2005uuuugr#f|||erb||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-03-4114-0 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 302.234 
100 1 |4 aut  |a Παπαθανασόπουλος, Στέλιος  |9 34418 
245 1 2 |a Η τηλεόραση στον 21ο αιώνα /  |c Στέλιος Παπαθανασόπουλος. 
250 |a 3η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Καστανιώτη,  |c 2005. 
300 |a 416 σ. :  |b πίν. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Επικοινωνία και κοινωνία 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Το βιβλίο αυτό εξετάζει και αναλύει τις συνέπειες της αναδιάταξης του τηλεοπτικού, και κατ' επέκταση του επικοινωνιακού, πεδίου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Καταγράφει τις δυνάμεις και τις διεργασίες που κυριαρχούν στο νέο πεδίο της ευρωπαϊκής τηλεόρασης. Υποστηρίζει ότι η αναδιάρθρωση του τηλεοπτικού πεδίου αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας που συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη αναδιάταξη των επικοινωνιακών συστημάτων και με την κυριαρχία των νεοφιλελεύθερων ιδεολογιών, οι οποίες ευνοούν την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας. Επισημαίνει ότι οι «νέες» τεχνολογίες έχουν συμβάλει στην υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, χωρίς όμως να αποτελούν το πρωτογενές αίτιο. Αναφέρει ότι, αν και το μεγαλύτερο τμήμα του τηλεοπτικού συστήματος των περισσότερων χωρών παραμένει ερτζιανό και αναλογικό, η ψηφιακή εποχή είναι προ των πυλών όχι επειδή επιλύει κάποιες ανάγκες και προβλήματα των τηλεθεατών-καταναλωτών, αλλά επειδή αποτελεί προσταγή της βιομηχανίας για πωλήσεις νέων προϊόντων. Ενώ οι προβλέψεις για τη δημόσια τηλεόραση δεν είναι ευοίωνες, το βιβλίο υποστηρίζει ότι και οι ιδιωτικοί φορείς όχι μόνο δεν έφεραν νέες ιδέες στο πεδίο, πέραν της εμπορευματοποίησης και της υποβάθμισης της ποιότητας, αλλά ούτε αποδείχτηκαν καλύτεροι διαχειριστές της τηλεόρασης απ' ό,τι οι κρατικοί διαχειριστές. 
650 7 |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης  |9 65060 
650 4 |a Τηλεοπτικά προγράμματα  |9 56902 
650 4 |a Τηλεόραση  |9 67830  |x Κοινωνικές απόψεις 
650 4 |a Ψηφιακή τηλεόραση  |9 56903 
700 1 |a Παπαθανασόπουλος, Στέλιος  |t Η τηλεόραση στον 21ο αιώνα  |9 100540 
710 2 |4 pbl  |a Καστανιώτης  |9 26797 
942 |c BK 
999 |c 32354  |d 32354 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 302_234000000000000_ΠΑΠ  |7 0  |9 44081  |a KDBK  |b KDBK  |d 2013-04-16  |e Δωρεά Τηλέμαχος Μιχαηλίδης  |i 02522013  |l 2  |o 302.234 ΠΑΠ  |p 02522013  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK