|
|
|
|
| LEADER |
02627namaa2200301 4500 |
| 001 |
main_29441 |
| 003 |
GR-kkKDBK |
| 005 |
20191001213102.0 |
| 008 |
120806s1999uuuugr#af||grb||| 000|0 gre d |
| 040 |
|
|
|a GR-kkKDBK
|b gre
|d GR-kkKDBK
|e AACR2
|
| 082 |
0 |
|
|a 370
|
| 130 |
|
0 |
|a Εσωτερική αξιολόγηση και προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα : ένα πλαίσιο εργασίας και υποστήριξης
|9 99183
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Εσωτερική αξιολόγηση και προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα :
|b ένα πλαίσιο εργασίας και υποστήριξης /
|c Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Τμήμα Αξιολόγησης ; επιμέλεια, εισαγωγή Ιωσήφ Σολομών
|
| 260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Τμήμα Αξιολόγησης,
|c 1999
|
| 300 |
|
|
|a 199 σ. :
|b εικ., πίν. ;
|c 30 εκ.
|
| 500 |
|
|
|a Πρόκειται για ένα πρόγραμμα του Σ.Ε.Π.Π.Ε.(Σχολεία Εφαρμογής Πειραματικών Προγραμμάτων Εκπαίδευσης) της Ενέργειας 1.1.α (Προγράμματα-Βιβλία) του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.,που πραγματοποιείται απο το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
|
| 504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές
|
| 650 |
|
4 |
|a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης
|x Προγράμματα μαθημάτων
|9 54039
|
| 650 |
|
4 |
|a Εκπαιδευτική αξιολόγηση
|9 56509
|
| 650 |
|
4 |
|a Εκπαιδευτικός σχεδιασμός
|9 56511
|
| 650 |
|
4 |
|a Σχολεία
|x Αξιολόγηση
|x Μεθοδολογία
|9 56510
|
| 650 |
|
4 |
|a Σχολεία
|x Διοίκηση και οργάνωση
|9 67759
|
| 700 |
1 |
|
|4 edt
|a Σολομών, Ιωσήφ
|9 10225
|
| 710 |
2 |
|
|4 org
|a Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
|b Τμήμα Αξιολόγησης
|9 28472
|
| 942 |
|
|
|c BK
|
| 999 |
|
|
|c 30890
|d 30890
|
| 952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 ddc
|4 0
|6 370_000000000000000_ΠΑΙ
|7 0
|9 42602
|a KDBK
|b KDBK
|c LCR
|d 2012-08-06
|e Δωρεά Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Ν. Κοζάνης
|i 06762012
|l 5
|o 370 ΠΑΙ
|p 06762012
|r 2019-04-28
|w 2019-04-28
|y BK
|
| 952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 ddc
|4 0
|6 370_000000000000000_ΠΑΙ
|7 0
|9 42603
|a KDBK
|b KDBK
|c LCR
|d 2012-08-06
|e Δωρεά Κατερίνα Γκουργκούτα
|i 06782015
|l 3
|o 370 ΠΑΙ
|p 06782015
|r 2019-04-28
|t αντ.1
|w 2019-04-28
|y BK
|