Διαπολιτισμική διδακτική : το νέο περιβάλλον, βασικές αρχές /

Η παρουσία, τα τελευταία χρόνια, μεγάλου αριθμού αλλοδαπών μαθητών στο ελληνικό σχολείο έχει διαμορφώσει μια νέα παιδαγωγική κατάσταση, η οποία αποτελεί αντικείμενο εκτεταμένων συζητήσεων και ενίοτε αντιπαραθέσεων. Αυτήν ακριβώς την επισκόπηση και ανάλυση της τρέχουσας πραγματικότητας, σε σχέση πάντ...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Νικολάου, Γιώργος, 1964- (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Πεδίο, 2011
シリーズ:Σχολείο : Θεωρία και πράξη
主題:
その他の書誌記述
要約:Η παρουσία, τα τελευταία χρόνια, μεγάλου αριθμού αλλοδαπών μαθητών στο ελληνικό σχολείο έχει διαμορφώσει μια νέα παιδαγωγική κατάσταση, η οποία αποτελεί αντικείμενο εκτεταμένων συζητήσεων και ενίοτε αντιπαραθέσεων. Αυτήν ακριβώς την επισκόπηση και ανάλυση της τρέχουσας πραγματικότητας, σε σχέση πάντα με το παιδαγωγικό γίγνεσθαι, ιδιαίτερα στον τομέα της καθημερινής σχολικής πράξης, παρουσιάζει το βιβλίο. Εξετάζονται τα χαρακτηριστικά της ελληνικής πολυπολιτισμικής πραγματικότητας, και ειδικότερα η παρουσία των αλλοδαπών στη χώρα μας και στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Επιπλέον, κατατίθενται μερικές γενικές μεθοδολογικές προτάσεις για το ελληνικό σχολείο, κυρίως της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: πρόκειται για ένα πλαίσιο θεωρητικών αρχών σχετικών με τη διδακτική διαδικασία και τους προσανατολισμούς του σχολείου, βασισμένο σε συγκεκριμένες θέσεις που πηγάζουν από την κριτική-επικοινωνιακή θεωρία.
物理的記述:350 σ. ; 23 εκ.
書誌:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-9552-78-3