Διαπολιτισμική διδακτική : το νέο περιβάλλον, βασικές αρχές /

Η παρουσία, τα τελευταία χρόνια, μεγάλου αριθμού αλλοδαπών μαθητών στο ελληνικό σχολείο έχει διαμορφώσει μια νέα παιδαγωγική κατάσταση, η οποία αποτελεί αντικείμενο εκτεταμένων συζητήσεων και ενίοτε αντιπαραθέσεων. Αυτήν ακριβώς την επισκόπηση και ανάλυση της τρέχουσας πραγματικότητας, σε σχέση πάντ...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Νικολάου, Γιώργος, 1964- (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Πεδίο, 2011
סדרה:Σχολείο : Θεωρία και πράξη
נושאים:
תיאור
סיכום:Η παρουσία, τα τελευταία χρόνια, μεγάλου αριθμού αλλοδαπών μαθητών στο ελληνικό σχολείο έχει διαμορφώσει μια νέα παιδαγωγική κατάσταση, η οποία αποτελεί αντικείμενο εκτεταμένων συζητήσεων και ενίοτε αντιπαραθέσεων. Αυτήν ακριβώς την επισκόπηση και ανάλυση της τρέχουσας πραγματικότητας, σε σχέση πάντα με το παιδαγωγικό γίγνεσθαι, ιδιαίτερα στον τομέα της καθημερινής σχολικής πράξης, παρουσιάζει το βιβλίο. Εξετάζονται τα χαρακτηριστικά της ελληνικής πολυπολιτισμικής πραγματικότητας, και ειδικότερα η παρουσία των αλλοδαπών στη χώρα μας και στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Επιπλέον, κατατίθενται μερικές γενικές μεθοδολογικές προτάσεις για το ελληνικό σχολείο, κυρίως της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: πρόκειται για ένα πλαίσιο θεωρητικών αρχών σχετικών με τη διδακτική διαδικασία και τους προσανατολισμούς του σχολείου, βασισμένο σε συγκεκριμένες θέσεις που πηγάζουν από την κριτική-επικοινωνιακή θεωρία.
תיאור פיזי:350 σ. ; 23 εκ.
ביבליוגרפיה:Περιέχει βιβλιογραφία
ISBN:978-960-9552-78-3