Κοινωνιολογία του σχολείου και της σχολικής τάξης /

Για την Κοινωνιολογία της Παιδείας η Εκπαίδευση αποτελεί κατά κύριο λόγο μια εσωλειτουργία ή υπολειτουργία της κοινωνίας. Υπό την ιδρυματική της μορφή της σχολικής Εκπαίδευσης προσλαμβάνει η λειτουργία αυτή τη μορφή ενός κοινωνικού ιδρύματος ή ενός επιμέρους συστήματος της κοινωνίας, αφού δε γίνεται...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Κωνσταντινίδης, Θεόδωρος Ε. (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Θεσσαλονίκη : Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη, 1997
Onderwerpen:
LEADER 03736namaa2200277 4500
001 main_27543
003 GR-kkKDBK
005 20200316121019.0
006 a|||||r|||||||||||
008 110915s1997uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d
999 |c 28782  |d 28782 
020 |a 960-343-384-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370.19 
100 1 |4 aut  |a Κωνσταντινίδης, Θεόδωρος Ε.  |9 8134 
245 1 0 |a Κοινωνιολογία του σχολείου και της σχολικής τάξης /  |c Θεόδωρος Ε. Κωνσταντινίδης 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη,  |c 1997 
300 |a 349 σ. ;  |c 18 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Για την Κοινωνιολογία της Παιδείας η Εκπαίδευση αποτελεί κατά κύριο λόγο μια εσωλειτουργία ή υπολειτουργία της κοινωνίας. Υπό την ιδρυματική της μορφή της σχολικής Εκπαίδευσης προσλαμβάνει η λειτουργία αυτή τη μορφή ενός κοινωνικού ιδρύματος ή ενός επιμέρους συστήματος της κοινωνίας, αφού δε γίνεται να λάβει χώρα σε ένα "κοινωνικό κενό" , αλλά τελείται πάντα στα πλαίσια ενός ειδικού κοινωνικού περιβάλλοντος και μιας συγκεκριμένης καθημερινής κοινωνικής πραγματικότητας, που ορθολογικοποιείται όλο και πιο πολύ και μορφοποιείται σήμερα με μια απρόσωπη και αυστηρή επιστημονική δομή. Η τυπικά οργανωμένη και αυστηρά κουρικουλοποιημένη σχολική μάθηση δεν απροσωποποιεί μόνο τα άτομα, λόγω της συνακόλουθης αντίφασης μεταξύ της ατομικότητας και της κοινωνικής δομής, αλλά και καταστρέφει τις υγιείς διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ Δασκάλου, Μαθητών και Γονέων, καθώς πιέζει τον εκπαιδευόμενο με τρόπο σχεδόν εκβιαστικό να ενσωματωθεί σε μια προδεδομένη κρατική τάξη και να επιδείξει ικανότητες και δεξιότητες, που κρίνονται αναγκαίες για μελλοντική ανάληψη και ενάσκηση κοινωνικών λειτουργιών. Δάσκαλοι, γονείς και μαθητές, κυρίως οι τελευταίοι, συνθλίβονται κυριολεκτικά στα γρανάζια μιας μηχανοποιημένης, γραφειοκρατούμενης και πιεστικά επιβαλλόμενης από το κράτος σχολικής πράξης. 
650 4 |a Εκπαίδευση και κοινωνία  |9 67724 
650 4 |a Σχολεία  |x Αίθουσες διδασκαλίας  |9 54551 
700 1 |a Κωνσταντινίδης, Θεόδωρος Ε.  |t Κοινωνιολογία του σχολείου και της σχολικής τάξης  |9 97299 
710 2 |4 pbl  |a Κυριακίδη Αφοί  |9 27412 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 370_190000000000000_ΚΩΝ  |7 0  |9 40387  |a KDBK  |b KDBK  |d 2011-09-15  |e Δωρεά του συγγραφέα  |i 10672011  |l 7  |o 370.19 ΚΩΝ  |p 10672011  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK