Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά : αιτιολογία, αξιολόγηση, αντιμετώπιση /
Το βιβλίο του Γιάννη Αγαλιώτη, σχολικού συμβόλου, Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά, αποτελεί καρπό του ενδιαφέροντος, των εξειδικευμένων σπουδών του στη Μεγάλη Βρετανία και την Ελλάδα και της πολύχρονης διδακτικής εμπειρίας του.Πρόκειται για την πρώτη πλήρη αναφορά στο θέμα που βλέπει το φως της...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2000
|
| Σειρά: | Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο ;
1 |
| Θέματα: |
| LEADER | 03135namaa2200289 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_26729 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20210518223851.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 101230s2000uuuugr# |||grb||| 001|0 gre d | ||
| 020 | |a 960-393-415-1 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 370 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Αγαλιώτης, Ιωάννης |9 112 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά : |b αιτιολογία, αξιολόγηση, αντιμετώπιση / |c Ιωάννης Αγαλιώτης |
| 260 | |a Αθήνα : |b Ελληνικά Γράμματα, |c 2000 | ||
| 300 | |a 430 σ. ; |c 23 εκ. | ||
| 490 | 0 | |a Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο ; |v 1 | |
| 504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο | ||
| 520 | |a Το βιβλίο του Γιάννη Αγαλιώτη, σχολικού συμβόλου, Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά, αποτελεί καρπό του ενδιαφέροντος, των εξειδικευμένων σπουδών του στη Μεγάλη Βρετανία και την Ελλάδα και της πολύχρονης διδακτικής εμπειρίας του.Πρόκειται για την πρώτη πλήρη αναφορά στο θέμα που βλέπει το φως της δημιότητας στην ελληνική βιβλιογραφία. Περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη γενική θεώρηση του ρόλου των ψυχολογικών, νευροφυσιολογικών, περιβαλλοντικών και διδακτικο-μεθοδολογικών παραγόντων που επηρεάζουν τη μάθηση και τη διδασκαλία των μαθηματικών. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα της οργάνωσης προγραμμάτων αντιμετώπισης των γενικών και ειδικών δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά, τονίζοντας τη σημασία της εκπαιδευτικής-διδακτικής αξιολόγησης και προσφέροντας μια μεγάλη ποικιλία στρατηγικών και ειδικών τεχνικών μάθησης για την αντιμετώπιση των επιμέρους δυσκολιών με τη γλώσσα των αριθμών. | ||
| 650 | 4 | |a Μαθηματικά |x Σπουδή και διδασκαλία |9 54327 | |
| 650 | 4 | |a Μάθηση, Δυσκολίες της |9 67778 | |
| 700 | 1 | |a Αγαλιώτης, Ιωάννης |t Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά |9 96450 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Ελληνικά Γράμματα |9 27103 | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 27879 |d 27879 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 370_000000000000000_ΑΓΑ |7 0 |9 39363 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2010-12-30 |e Δωρεά Φωτεινή Βακρατσά |i 10802010 |l 15 |m 3 |o 370 ΑΓΑ |p 10802010 |r 2021-12-07 |s 2021-11-11 |w 2019-04-28 |y BK | ||