Παιδιά και έφηβοι με ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές διαταραχές : στρατηγικές παρεμβάσεις /
Το βιβλίο επιχειρεί μια ζωντανή και πολυδιάστατη παρουσίαση της σύγχρονης έρευνας και των επίκαιρων προβληματισμών σε καίρια ζητήματα του χώρου της κλινικής σχολικής ψυχολογίας και της ειδικής αγωγής. Οι συγγραφείς, στο σύνολό τους πανεπιστημιακοί δάσκαλοι και ερευνητές, συμβάλλουν, καθένας από τη δ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Chartier, Jean-Pierre (Επιμελητής έκδοσης), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Επιμελητής έκδοσης), Ξενάκη, Χρύσα (Επιμελητής έκδοσης) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Τόπος,
2008
|
Έκδοση: | 4η έκδ. |
Σειρά: | Βιβλιοθήκη ψυχολογίας
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μαθησιακές δυσκολίες : θεωρία και πράξη /
ανά: Μαρκοβίτης, Μάριος 1940-, κ.ά.
Έκδοση: (1991) -
Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι
ανά: Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα
Έκδοση: (1992) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
ανά: Παπαναστασίου, Φώτης
Έκδοση: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
ανά: Παντελιάδου, Σουζάνα
Έκδοση: (2000) -
Το υπερκινητικό παιδί : και οι δυσκολίες του στη μάθηση και στη συμπεριφορά
Έκδοση: (2001)