Περίπατος στη μάθηση της στοιχειώδους αριθμητικής /

Τις τελευταίες δεκαετίες οι έρευνες της επιστήμης της Διδακτικής των Μαθηματικών αλλά και της Γνωστικής Ψυχολογίας έφεραν στην επιφάνεια πολλές λεπτομέρειες σχετικές με τον τρόπο που γίνεται η μάθηση πολλών εννοιών και καταστάσεων της Στοιχειώδους Αριθμητικής, οι οποίες είναι άγνωστες στη πλειοψηφία...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Λεμονίδης, Χαράλαμπος Ε. (Tekijä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Αθήνα : Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη, 2009
Aiheet:
Kuvaus
Yhteenveto:Τις τελευταίες δεκαετίες οι έρευνες της επιστήμης της Διδακτικής των Μαθηματικών αλλά και της Γνωστικής Ψυχολογίας έφεραν στην επιφάνεια πολλές λεπτομέρειες σχετικές με τον τρόπο που γίνεται η μάθηση πολλών εννοιών και καταστάσεων της Στοιχειώδους Αριθμητικής, οι οποίες είναι άγνωστες στη πλειοψηφία των διδασκόντων στη χώρα μας. Με τη χρησιμοποίηση όλων αυτών των σύγχρονων δεδομένων στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο φτάνει το παιδί στην κατανόηση της έννοιας του αριθμού αρχίζοντας από τις γνώσεις και ικανότητες που διαθέτει ακόμη από την προσχολική ηλικία. Εξετάζονται, δηλαδή, σε μια πορεία εξέλιξης οι ικανότητες της προφορικής αρίθμησης, της απαρίθμησης, της διατήρησης του αριθμού, της γραφής του, των πρώτων προσθέσεων και αφαιρέσεων, κ.λ.π.
Ulkoasu:240 σ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:978-960-343-269-2