Τύποι σχολείων, κανονισμοί σχολείων και προγράμματα μαθημάτων ως πηγή για τη γνωστική και επαγγελματική διάσταση της εκπαίδευσης στόν υπόδουλο ελληνισμό το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα.
Salvato in:
Autore principale: | Μυλωνάς, Μανόλης Γ. (Autore) |
---|---|
Natura: | Articolo |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Κοζάνη :
Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Ν. Κοζάνης,
2004
|
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Οικοτροφείον Γενιτσών και Ελληνική παιδεία
di: Τιμοθεάδης, Τιμόθεος
Pubblicazione: (1993) -
Προβλήματα παιδείας του ελληνισμού κατά τον πρώτο αιώνα της τουρκοκρατίας : η βυζαντινή παράδοση, το καθεστώς της δουλείας και οι ιδεολογικοί στόχοι των Ελλήνων ως ρυθμιστές της μορφής και του περιεχόμενου της παιδείας
di: Ζιώγας, Παναγιώτης Χρ.
Pubblicazione: (1982) -
Πνευματικές και εκπαιδευτικές σχέσεις μεταξύ της Βόρειας Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας στα Χρόνια της Τουρκοκρατίας (18ος - 19οςαι.)
di: Βέλκος, Γρηγόριος Παν.
Pubblicazione: (1993) -
Κείμενα πηγαί της ιστορίας της Ελληνικής Επαναστάσεως.
di: Δασκαλάκης, Απόστολος Β., 1900-1982
Pubblicazione: (1966) -
Κατάστασις της ελληνικής παιδείας υπό το κράτος των Οθωμανών /
di: Πολυζωίδης, Αναστάσιος, 1802-1873