Τύποι σχολείων, κανονισμοί σχολείων και προγράμματα μαθημάτων ως πηγή για τη γνωστική και επαγγελματική διάσταση της εκπαίδευσης στόν υπόδουλο ελληνισμό το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα.
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | Μυλωνάς, Μανόλης Γ. (Συγγραφέας) | 
|---|---|
| Μορφή: | Άρθρο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | Κοζάνη :
        Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Ν. Κοζάνης,
    
      2004 | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Οικοτροφείον Γενιτσών και Ελληνική παιδεία        
                  
 ανά: Τιμοθεάδης, Τιμόθεος
 Έκδοση: (1993)
- 
                
        
          Προβλήματα παιδείας του ελληνισμού κατά τον πρώτο αιώνα της τουρκοκρατίας : η βυζαντινή παράδοση, το καθεστώς της δουλείας και οι ιδεολογικοί στόχοι των Ελλήνων ως ρυθμιστές της μορφής και του περιεχόμενου της παιδείας        
                  
 ανά: Ζιώγας, Παναγιώτης Χρ.
 Έκδοση: (1982)
- 
                
        
          Πνευματικές και εκπαιδευτικές σχέσεις μεταξύ της Βόρειας Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας στα Χρόνια της Τουρκοκρατίας (18ος - 19οςαι.)        
                  
 ανά: Βέλκος, Γρηγόριος Παν.
 Έκδοση: (1993)
- 
                
        
          Κείμενα πηγαί της ιστορίας της Ελληνικής Επαναστάσεως.        
                  
 ανά: Δασκαλάκης, Απόστολος Β., 1900-1982
 Έκδοση: (1966)
- 
                
        
          Κατάστασις της ελληνικής παιδείας υπό το κράτος των Οθωμανών /        
                  
 ανά: Πολυζωίδης, Αναστάσιος, 1802-1873