Τύποι σχολείων, κανονισμοί σχολείων και προγράμματα μαθημάτων ως πηγή για τη γνωστική και επαγγελματική διάσταση της εκπαίδευσης στόν υπόδουλο ελληνισμό το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα.
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | Μυλωνάς, Μανόλης Γ. (Údar) |
---|---|
Formáid: | Άρθρο |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Κοζάνη :
Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Ν. Κοζάνης,
2004
|
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Οικοτροφείον Γενιτσών και Ελληνική παιδεία
le: Τιμοθεάδης, Τιμόθεος
Foilsithe: (1993) -
Προβλήματα παιδείας του ελληνισμού κατά τον πρώτο αιώνα της τουρκοκρατίας : η βυζαντινή παράδοση, το καθεστώς της δουλείας και οι ιδεολογικοί στόχοι των Ελλήνων ως ρυθμιστές της μορφής και του περιεχόμενου της παιδείας
le: Ζιώγας, Παναγιώτης Χρ.
Foilsithe: (1982) -
Πνευματικές και εκπαιδευτικές σχέσεις μεταξύ της Βόρειας Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας στα Χρόνια της Τουρκοκρατίας (18ος - 19οςαι.)
le: Βέλκος, Γρηγόριος Παν.
Foilsithe: (1993) -
Κείμενα πηγαί της ιστορίας της Ελληνικής Επαναστάσεως.
le: Δασκαλάκης, Απόστολος Β., 1900-1982
Foilsithe: (1966) -
Κατάστασις της ελληνικής παιδείας υπό το κράτος των Οθωμανών /
le: Πολυζωίδης, Αναστάσιος, 1802-1873