Τύποι σχολείων, κανονισμοί σχολείων και προγράμματα μαθημάτων ως πηγή για τη γνωστική και επαγγελματική διάσταση της εκπαίδευσης στόν υπόδουλο ελληνισμό το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα.
Enregistré dans:
Auteur principal: | Μυλωνάς, Μανόλης Γ. (Auteur) |
---|---|
Format: | Article |
Langue: | Greek |
Publié: |
Κοζάνη :
Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Ν. Κοζάνης,
2004
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Οικοτροφείον Γενιτσών και Ελληνική παιδεία
par: Τιμοθεάδης, Τιμόθεος
Publié: (1993) -
Προβλήματα παιδείας του ελληνισμού κατά τον πρώτο αιώνα της τουρκοκρατίας : η βυζαντινή παράδοση, το καθεστώς της δουλείας και οι ιδεολογικοί στόχοι των Ελλήνων ως ρυθμιστές της μορφής και του περιεχόμενου της παιδείας
par: Ζιώγας, Παναγιώτης Χρ.
Publié: (1982) -
Πνευματικές και εκπαιδευτικές σχέσεις μεταξύ της Βόρειας Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας στα Χρόνια της Τουρκοκρατίας (18ος - 19οςαι.)
par: Βέλκος, Γρηγόριος Παν.
Publié: (1993) -
Κείμενα πηγαί της ιστορίας της Ελληνικής Επαναστάσεως.
par: Δασκαλάκης, Απόστολος Β., 1900-1982
Publié: (1966) -
Κατάστασις της ελληνικής παιδείας υπό το κράτος των Οθωμανών /
par: Πολυζωίδης, Αναστάσιος, 1802-1873