Τύποι σχολείων, κανονισμοί σχολείων και προγράμματα μαθημάτων ως πηγή για τη γνωστική και επαγγελματική διάσταση της εκπαίδευσης στόν υπόδουλο ελληνισμό το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα.
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Μυλωνάς, Μανόλης Γ. (Author) |
---|---|
বিন্যাস: | প্রবন্ধ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Κοζάνη :
Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Ν. Κοζάνης,
2004
|
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Οικοτροφείον Γενιτσών και Ελληνική παιδεία
অনুযায়ী: Τιμοθεάδης, Τιμόθεος
প্রকাশিত: (1993) -
Προβλήματα παιδείας του ελληνισμού κατά τον πρώτο αιώνα της τουρκοκρατίας : η βυζαντινή παράδοση, το καθεστώς της δουλείας και οι ιδεολογικοί στόχοι των Ελλήνων ως ρυθμιστές της μορφής και του περιεχόμενου της παιδείας
অনুযায়ী: Ζιώγας, Παναγιώτης Χρ.
প্রকাশিত: (1982) -
Πνευματικές και εκπαιδευτικές σχέσεις μεταξύ της Βόρειας Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας στα Χρόνια της Τουρκοκρατίας (18ος - 19οςαι.)
অনুযায়ী: Βέλκος, Γρηγόριος Παν.
প্রকাশিত: (1993) -
Κείμενα πηγαί της ιστορίας της Ελληνικής Επαναστάσεως.
অনুযায়ী: Δασκαλάκης, Απόστολος Β., 1900-1982
প্রকাশিত: (1966) -
Κατάστασις της ελληνικής παιδείας υπό το κράτος των Οθωμανών /
অনুযায়ী: Πολυζωίδης, Αναστάσιος, 1802-1873