Τύποι σχολείων, κανονισμοί σχολείων και προγράμματα μαθημάτων ως πηγή για τη γνωστική και επαγγελματική διάσταση της εκπαίδευσης στόν υπόδουλο ελληνισμό το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα.
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Μυλωνάς, Μανόλης Γ. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | مقال |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Κοζάνη :
Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Ν. Κοζάνης,
2004
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Οικοτροφείον Γενιτσών και Ελληνική παιδεία
بواسطة: Τιμοθεάδης, Τιμόθεος
منشور في: (1993) -
Προβλήματα παιδείας του ελληνισμού κατά τον πρώτο αιώνα της τουρκοκρατίας : η βυζαντινή παράδοση, το καθεστώς της δουλείας και οι ιδεολογικοί στόχοι των Ελλήνων ως ρυθμιστές της μορφής και του περιεχόμενου της παιδείας
بواسطة: Ζιώγας, Παναγιώτης Χρ.
منشور في: (1982) -
Πνευματικές και εκπαιδευτικές σχέσεις μεταξύ της Βόρειας Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας στα Χρόνια της Τουρκοκρατίας (18ος - 19οςαι.)
بواسطة: Βέλκος, Γρηγόριος Παν.
منشور في: (1993) -
Κείμενα πηγαί της ιστορίας της Ελληνικής Επαναστάσεως.
بواسطة: Δασκαλάκης, Απόστολος Β., 1900-1982
منشور في: (1966) -
Κατάστασις της ελληνικής παιδείας υπό το κράτος των Οθωμανών /
بواسطة: Πολυζωίδης, Αναστάσιος, 1802-1873