Πορτρέτα της Παρθένου /

"Κατά την Αναγέννηση, οι Ιταλοί ζωγράφοι απεικόνιζαν, παραδοσιακά, τις συζύγους των πελατών τους ως Μαντόνες. Συχνά οι καλλιτέχνες υπερβάλλον ως προς την ομορφιά των μοντέλων τους, αποδίδοντάς τες ομορφότερες απ' ό,τι πραγματικά ήταν. Η σύγχρονη απεικόνιση της Μητέρας του Χριστού, ωστόσο,...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Altres autors: Δασκαλάκη, Ελένη (Traductor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα : Ελευθερουδάκης, 2008
Matèries:
LEADER 01920namaa2200253 4500
001 main_25636
003 GR-kkKDBK
005 20191002234648.0
006 a|||||r|||||||||||
008 100122s2008uuuugr#a|||er|||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-200-1325 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 755 
130 0 |a Πορτρέτα της Παρθένου  |9 95340 
245 1 0 |a Πορτρέτα της Παρθένου /  |c μετάφραση Ελένη Δασκαλάκη 
260 |a Αθήνα :  |b Ελευθερουδάκης,  |c 2008 
300 |a 255 σ. :  |b έγχρ. εικ. ;  |c 16 εκ. 
520 |a "Κατά την Αναγέννηση, οι Ιταλοί ζωγράφοι απεικόνιζαν, παραδοσιακά, τις συζύγους των πελατών τους ως Μαντόνες. Συχνά οι καλλιτέχνες υπερβάλλον ως προς την ομορφιά των μοντέλων τους, αποδίδοντάς τες ομορφότερες απ' ό,τι πραγματικά ήταν. Η σύγχρονη απεικόνιση της Μητέρας του Χριστού, ωστόσο, τείνει να παραμένει απαράλλακτη. Με το πέρασμα του χρόνου, η Μαρία έχασε, σταδιακά ορισμένα από τα πνευματικά της χαρακτηριστικά και έγινε πιο ανθρώπινη, πιο προσιτή στα ανθρώπινα συναισθήματα." 
600 1 7 |a Μαρία,  |c Θεοτόκος  |x Τέχνη  |9 1512 
700 1 |4 trl  |a Δασκαλάκη, Ελένη  |9 5085 
710 2 |4 pbl  |a Ελευθερουδάκης  |9 26633 
942 |c BK 
999 |c 26665  |d 26665 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 755_000000000000000_ΠΟΡ  |7 0  |9 38063  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2010-01-22  |e Δωρεά Όλγα Πασαλίδου  |i 01732010  |l 2  |o 755 ΠΟΡ  |p 01732010  |r 2021-12-29  |s 2021-11-26  |w 2019-04-28  |y BK