Πορτρέτα της Παρθένου /
"Κατά την Αναγέννηση, οι Ιταλοί ζωγράφοι απεικόνιζαν, παραδοσιακά, τις συζύγους των πελατών τους ως Μαντόνες. Συχνά οι καλλιτέχνες υπερβάλλον ως προς την ομορφιά των μοντέλων τους, αποδίδοντάς τες ομορφότερες απ' ό,τι πραγματικά ήταν. Η σύγχρονη απεικόνιση της Μητέρας του Χριστού, ωστόσο,...
Gespeichert in:
Weitere Verfasser: | |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Greek |
Veröffentlicht: |
Αθήνα :
Ελευθερουδάκης,
2008
|
Schlagworte: |
LEADER | 01920namaa2200253 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_25636 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191002234648.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 100122s2008uuuugr#a|||er|||| 001|0 gre d | ||
020 | |a 978-960-200-1325 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 755 | |
130 | 0 | |a Πορτρέτα της Παρθένου |9 95340 | |
245 | 1 | 0 | |a Πορτρέτα της Παρθένου / |c μετάφραση Ελένη Δασκαλάκη |
260 | |a Αθήνα : |b Ελευθερουδάκης, |c 2008 | ||
300 | |a 255 σ. : |b έγχρ. εικ. ; |c 16 εκ. | ||
520 | |a "Κατά την Αναγέννηση, οι Ιταλοί ζωγράφοι απεικόνιζαν, παραδοσιακά, τις συζύγους των πελατών τους ως Μαντόνες. Συχνά οι καλλιτέχνες υπερβάλλον ως προς την ομορφιά των μοντέλων τους, αποδίδοντάς τες ομορφότερες απ' ό,τι πραγματικά ήταν. Η σύγχρονη απεικόνιση της Μητέρας του Χριστού, ωστόσο, τείνει να παραμένει απαράλλακτη. Με το πέρασμα του χρόνου, η Μαρία έχασε, σταδιακά ορισμένα από τα πνευματικά της χαρακτηριστικά και έγινε πιο ανθρώπινη, πιο προσιτή στα ανθρώπινα συναισθήματα." | ||
600 | 1 | 7 | |a Μαρία, |c Θεοτόκος |x Τέχνη |9 1512 |
700 | 1 | |4 trl |a Δασκαλάκη, Ελένη |9 5085 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Ελευθερουδάκης |9 26633 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 26665 |d 26665 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 755_000000000000000_ΠΟΡ |7 0 |9 38063 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2010-01-22 |e Δωρεά Όλγα Πασαλίδου |i 01732010 |l 2 |o 755 ΠΟΡ |p 01732010 |r 2021-12-29 |s 2021-11-26 |w 2019-04-28 |y BK |