Ιμπρεσιονισμός /

Όψεις αστικών δρόμων, γαλήνια παραθαλάσσια τοπία, εικόνες από σπίτια της εύπορης αστικής τάξης ή από πολυσύχναστα παριζιάνικα καφέ - τα ζωγραφικά έργα των ιμπρεσιονιστών εξακολουθούν να συγκινούν τους λάτρεις της τέχνης σε όλο τον κόσμο. Eνώ όμως ο ιμπρεσιονισμός φαντάζει σήμερα φυσικός και αβίαστος...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Rubin, James Henry (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Ποταμιάνου, Γιώτα (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Αθήνα : Καστανιώτης, 1999
Σειρά:Τέχνη και ιδέες
Θέματα:
LEADER 03693namaa2200337 4500
001 main_25606
003 GR-kkKDBK
005 20191001212650.0
006 a|||||r|||||||||||
008 100113s1999uuuugr#a|||erb||| 001|0 gre d
020 |a 960-03-2653-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 |a 709 
100 1 |4 aut  |a Rubin, James Henry  |9 5786 
245 1 0 |a Ιμπρεσιονισμός /  |c Τζαίημς Χ. Ρούμπιν ; μετάφραση Γιώτα Ποταμιανού 
260 |a Αθήνα :  |b Καστανιώτης,  |c 1999 
300 |a 477 σ. :  |b έγχρ. εικ., χάρτης ;  |c 22 εκ. 
490 0 |a Τέχνη και ιδέες 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Impressionism 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία, ευρετήριο και χρονολόγιο 
520 |a Όψεις αστικών δρόμων, γαλήνια παραθαλάσσια τοπία, εικόνες από σπίτια της εύπορης αστικής τάξης ή από πολυσύχναστα παριζιάνικα καφέ - τα ζωγραφικά έργα των ιμπρεσιονιστών εξακολουθούν να συγκινούν τους λάτρεις της τέχνης σε όλο τον κόσμο. Eνώ όμως ο ιμπρεσιονισμός φαντάζει σήμερα φυσικός και αβίαστος, αιφνιδίασε την εποχή του με την ελεύθερη χρήση του χρώματος και τη συστηματική πρακτική της υπαίθριας ζωγραφικής. Σε ανοιχτή αντιπαράθεση με τον ακαδημαϊσμό των επίσημων Σαλόν, οι ιμπρεσιονιστές δημιούργησαν μια τεχνοτροπία που απεικόνιζε τη μοντέρνα ζωή και αιχμαλώτιζε τη φευγαλέα εντύπωση του εφήμερου. O Tζαίημς X. Pούμπιν προσφέρει, με βάση τις πιο πρόσφατες μελέτες, ένα συναρπαστικό πανόραμα του ιμπρεσιονισμού, κάνοντας προσιτό το φιλοσοφικό, πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο του κινήματος. Ξεκινώντας από τις θεωρίες του Mπωντλαίρ για τη θέση του καλλιτέχνη στη σύγχρονη ζωή, περνώντας στις εικαστικές επαναστάσεις του Mανέ και του Mονέ αλλά και στις διαφορετικές πολιτικές παραμέτρους που χαρακτήρισαν το έργο του Πισαρό και του Nτεγκά, και φτάνοντας μέχρι το έργο του Σεζάν, ο Pούμπιν παρέχει μια εξαντλητική παρουσίαση του ιμπρεσιονισμού και του ρόλου που αυτός διαδραμάτισε στη σύγχρονη τέχνη. 
650 4 |a Ζωγραφική, Γαλλική  |y 19ος αι.  |9 55411 
650 4 |a Ιμπρεσιονισμός (Τέχνη)  |9 62174 
650 4 |a Ιμπρεσιονισμός (Τέχνη)  |z Γαλλία  |9 55410 
700 1 |4 trl  |a Ποταμιάνου, Γιώτα  |9 5787 
700 1 |a Rubin, James Henry  |t Ιμπρεσιονισμός  |9 95305 
710 2 |4 pbl  |a Καστανιώτης  |9 26797 
942 |c BK 
999 |c 26630  |d 26630 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 709_000000000000000_RUB  |7 0  |9 38023  |a KDBK  |b KDBK  |d 2010-01-13  |e Δωρεά Όλγα Πασαλίδου  |i 01992010  |l 5  |o 709 RUB  |p 01992010  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK