Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής /

Οι επιστήμες της αγωγής σήμερα δεν περιορίζονται στη μελέτη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, αλλά καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων, προσεγγίζοντας τα γεγονότα και τις καταστάσεις της εκπαίδευσης μέσα στο ιστορικό, κοινωνικό, οικονομικό, τεχνικό και πολιτιστικό τους π...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Clerc, P. (Author), Mialaret, Gaston, 1918-2016 (Author)
Other Authors: Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ (Editor), Ζακοπούλου, Γεωργία (Translator)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Τυπωθήτω Γιώργος Δάρδανος, 2002
Subjects:
LEADER 03738namaa2200349 4500
001 main_25582
003 GR-kkKDBK
005 20191001212648.0
006 a|||||r|||||||||||
008 100111s2002uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d
020 |a 960-7643-31-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Clerc, P.  |9 1395 
245 1 0 |a Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής /  |c G. Mialaret, για το Διεθνές Γραφείο Αγωγής με τη συνεργασία των P. Clerc...[κ.ά.] ; μετάφραση Γεωργία Ζακοπούλου ; επιμέλεια Ουρανία Καλούρη-Αντωνοπούλου 
260 |a Αθήνα :  |b Τυπωθήτω Γιώργος Δάρδανος,  |c 2002 
300 |a 187 σ. ;  |c 20 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
505 0 |a Η ασάφεια της έκφρασης: "Επιστήμες της Αγωγής" || Οι πολλαπλές σημασίες της εκπαίδευσης || Εκπαιδευτικά γεγονότα και καταστάσεις || Παράγοντες που καθορίζουν τα εκπαιδευτικά γεγονότα και καταστάσεις || Ενότητα και ποικιλία των επιστημών της αγωγής || Συμπεράσματα || Παράρτημα || Βιβλιογραφία  
520 |a Οι επιστήμες της αγωγής σήμερα δεν περιορίζονται στη μελέτη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, αλλά καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων, προσεγγίζοντας τα γεγονότα και τις καταστάσεις της εκπαίδευσης μέσα στο ιστορικό, κοινωνικό, οικονομικό, τεχνικό και πολιτιστικό τους πλαίσιο. Με τη συλλογή "Επιστήμες της Αγωγής", ο G. Mialaret και οι συνεργάτες του μας καλούν να ανακαλύψουμε, με συστηματικό τρόπο, αυτήν ακριβώς την περιοχή της γνώσης. Είναι γεγονός ότι οι επιστήμες της αγωγής γίνονται ολοένα και πιο απαραίτητες στο σχεδιασμό και την αποτελεσματικότερη οργάνωση των εκπαιδευτικών συστημάτων σε όλο τον κόσμο. Πολιτικοί ιθύνοντες, ερευνητές και διοικητικοί της εκπαίδευσης, όλοι πια έχουν συνειδητοποιήσει ότι, ο καθένας από τη σκοπιά του, δεν μπορεί και δεν πρέπει να τις αγνοεί. 
650 4 |a Εκπαίδευση ενηλίκων  |9 65961 
650 4 |a Εκπαίδευση  |x Φιλοσοφία  |9 64864 
650 4 |a Παιδαγωγική ψυχολογία  |9 63538 
650 4 |a Παιδαγωγική  |9 63650 
700 1 |4 aut  |a Mialaret, Gaston,  |d 1918-2016  |9 5738 
700 1 |4 edt  |a Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ  |9 47020 
700 1 |4 trl  |a Ζακοπούλου, Γεωργία  |9 43095 
700 1 |a Clerc, P.  |t Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής  |9 95279 
710 2 |4 pbl  |a Τυπωθήτω. Γιώργος Δάρδανος  |9 25822 
942 |c BK 
999 |c 26604  |d 26604 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_ΜΙΑ  |7 0  |9 37995  |a KDBK  |b KDBK  |d 2010-01-11  |e Δωρεά Ι.Ν.Β.Α  |i 09072009  |l 12  |o 370 ΜΙΑ  |p 09072009  |r 2022-05-10  |s 2022-04-08  |w 2019-04-28  |y BK