Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής /
Οι επιστήμες της αγωγής σήμερα δεν περιορίζονται στη μελέτη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, αλλά καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων, προσεγγίζοντας τα γεγονότα και τις καταστάσεις της εκπαίδευσης μέσα στο ιστορικό, κοινωνικό, οικονομικό, τεχνικό και πολιτιστικό τους π...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | , |
---|---|
Další autoři: | , |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek |
Vydáno: |
Αθήνα :
Τυπωθήτω Γιώργος Δάρδανος,
2002
|
Témata: |
LEADER | 03738namaa2200349 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_25582 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001212648.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 100111s2002uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d | ||
020 | |a 960-7643-31-3 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 370 | |
100 | 1 | |4 aut |a Clerc, P. |9 1395 | |
245 | 1 | 0 | |a Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής / |c G. Mialaret, για το Διεθνές Γραφείο Αγωγής με τη συνεργασία των P. Clerc...[κ.ά.] ; μετάφραση Γεωργία Ζακοπούλου ; επιμέλεια Ουρανία Καλούρη-Αντωνοπούλου |
260 | |a Αθήνα : |b Τυπωθήτω Γιώργος Δάρδανος, |c 2002 | ||
300 | |a 187 σ. ; |c 20 εκ. | ||
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
505 | 0 | |a Η ασάφεια της έκφρασης: "Επιστήμες της Αγωγής" || Οι πολλαπλές σημασίες της εκπαίδευσης || Εκπαιδευτικά γεγονότα και καταστάσεις || Παράγοντες που καθορίζουν τα εκπαιδευτικά γεγονότα και καταστάσεις || Ενότητα και ποικιλία των επιστημών της αγωγής || Συμπεράσματα || Παράρτημα || Βιβλιογραφία | |
520 | |a Οι επιστήμες της αγωγής σήμερα δεν περιορίζονται στη μελέτη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, αλλά καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών κλάδων, προσεγγίζοντας τα γεγονότα και τις καταστάσεις της εκπαίδευσης μέσα στο ιστορικό, κοινωνικό, οικονομικό, τεχνικό και πολιτιστικό τους πλαίσιο. Με τη συλλογή "Επιστήμες της Αγωγής", ο G. Mialaret και οι συνεργάτες του μας καλούν να ανακαλύψουμε, με συστηματικό τρόπο, αυτήν ακριβώς την περιοχή της γνώσης. Είναι γεγονός ότι οι επιστήμες της αγωγής γίνονται ολοένα και πιο απαραίτητες στο σχεδιασμό και την αποτελεσματικότερη οργάνωση των εκπαιδευτικών συστημάτων σε όλο τον κόσμο. Πολιτικοί ιθύνοντες, ερευνητές και διοικητικοί της εκπαίδευσης, όλοι πια έχουν συνειδητοποιήσει ότι, ο καθένας από τη σκοπιά του, δεν μπορεί και δεν πρέπει να τις αγνοεί. | ||
650 | 4 | |a Εκπαίδευση ενηλίκων |9 65961 | |
650 | 4 | |a Εκπαίδευση |x Φιλοσοφία |9 64864 | |
650 | 4 | |a Παιδαγωγική ψυχολογία |9 63538 | |
650 | 4 | |a Παιδαγωγική |9 63650 | |
700 | 1 | |4 aut |a Mialaret, Gaston, |d 1918-2016 |9 5738 | |
700 | 1 | |4 edt |a Καλούρη-Αντωνοπούλου, Ράνυ |9 47020 | |
700 | 1 | |4 trl |a Ζακοπούλου, Γεωργία |9 43095 | |
700 | 1 | |a Clerc, P. |t Εισαγωγή στις επιστήμες της αγωγής |9 95279 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Τυπωθήτω. Γιώργος Δάρδανος |9 25822 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 26604 |d 26604 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 370_000000000000000_ΜΙΑ |7 0 |9 37995 |a KDBK |b KDBK |d 2010-01-11 |e Δωρεά Ι.Ν.Β.Α |i 09072009 |l 12 |o 370 ΜΙΑ |p 09072009 |r 2022-05-10 |s 2022-04-08 |w 2019-04-28 |y BK |