Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης /
Πρωταρχικός, (. . .) στόχος του βιβλίου είναι να αποτελέσει ένα σύντομο χρηστικό βοήθημα στη μελέτη των μονάδων και των επιπέδων της γλωσσικής ανάλυσης, βάσει της οποίας μπορεί κανείς να επιχειρήσει μια περαιτέρω διερεύνηση των γλωσσολογικών προβλημάτων. Παράλληλα, επιδιώκεται η γνωριμία με ορισμένε...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ιδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη,
2008
|
| Έκδοση: | 5η έκδ. |
| Θέματα: |
| LEADER | 03922namaa2200301 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_24673 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191016144613.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 090429s2008uuuugr#ef||erb||| 001|0 gre d | ||
| 999 | |c 25595 |d 25595 | ||
| 020 | |a 978-960-231-132-5 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 410 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Παυλίδου, Θεοδοσία Σούλα |9 2730 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης / |c Θεοδοσία Παυλίδου |
| 250 | |a 5η έκδ. | ||
| 260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ιδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη, |c 2008 | ||
| 300 | |a 128 σ. : |b πίν., σχήμ. ; |c 24 εκ. | ||
| 504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο | ||
| 520 | |a Πρωταρχικός, (. . .) στόχος του βιβλίου είναι να αποτελέσει ένα σύντομο χρηστικό βοήθημα στη μελέτη των μονάδων και των επιπέδων της γλωσσικής ανάλυσης, βάσει της οποίας μπορεί κανείς να επιχειρήσει μια περαιτέρω διερεύνηση των γλωσσολογικών προβλημάτων. Παράλληλα, επιδιώκεται η γνωριμία με ορισμένες κλασικές θεωρίες της γλωσσολογίας και, έμμεσα, με την ιστορία της γλωσσολογίας, καθώς επίσης και μια στοιχειώδης επαφή με προβλήματα μεθοδολογίας. Από τον πρωταρχικό στόχο προκύπτει η διάρθρωση του βιβλίου σε κεφάλαια που αντιστοιχούν στα γλωσσικά υποσυστήματα (φωνολογικό, μορφολογικό, συντακτικό κτλ.). Τα κεφάλαια της πραγματολογίας και της κοινωνιογλωσσολογίας έρχονται ουσιαστικά να αμφισβητήσουν τη λογική των προηγουμένων, δηλαδή τη λογική της αυτονομίας των επιμέρους όψεων της γλώσσας και της απόσπασής της από το επικοινωνιακό και κοινωνικό πλαίσιό της. Ελπίζω ότι -παρά τη συνοπτική μορφή του κειμένου- με τον τρόπο αυτό γίνονται φανερές η σχετικότητα και η διαλεκτικότητα που διέπουν την επιστημονική αναζήτηση. Σε αυτό άλλωστε αποσκοπούν (πέρα από την εμπέδωση της θεωρητικής γνώσης) και οι ασκήσεις που δίνονται στο τέλος κάθε κεφαλαίου. | ||
| 650 | 4 | |a Γλωσσολογία |9 68026 | |
| 650 | 4 | |a Φωνητική |9 63069 | |
| 700 | 1 | |a Παυλίδου, Θεοδοσία Σούλα |t Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης |9 94320 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. |b Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. |b Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη |9 47843 | |
| 942 | |c BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 410_000000000000000_ΠΑΥ |7 0 |9 36838 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2009-04-29 |e Δωρεά Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών |i 00942009 |l 16 |m 2 |o 410 ΠΑΥ |p 00942009 |r 2020-10-21 |s 2020-10-09 |w 2019-04-28 |y BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 410_000000000000000_ΠΑΥ |7 0 |9 36839 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2009-04-29 |e Αγορά |i 03152017 |l 5 |m 1 |o 410 ΠΑΥ |p 03152017 |r 2022-04-12 |s 2022-03-23 |w 2019-04-28 |y BK | ||