Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας /
Η Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας είναι, επί αρκετά χρόνια, ένα «μπεστ σέλερ», το οποίο διδάσκεται και χρησιμοποιείται ως έργο αναφοράς στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Καλύπτει όλο το φάσμα των προσεγγίσεων, των μεθόδων και των τεχνικών που χρησιμοποιούνται από τους ερευνητές της εκπαίδευσης κ...
保存先:
主要な著者: | , |
---|---|
その他の著者: | , |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
c1994
|
シリーズ: | Επιστήμες της αγωγής
|
主題: |
要約: | Η Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας είναι, επί αρκετά χρόνια, ένα «μπεστ σέλερ», το οποίο διδάσκεται και χρησιμοποιείται ως έργο αναφοράς στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Καλύπτει όλο το φάσμα των προσεγγίσεων, των μεθόδων και των τεχνικών που χρησιμοποιούνται από τους ερευνητές της εκπαίδευσης και αποτελεί βασικό εργαλείο για τον επαγγελματία ερευνητή αλλά και για τον αποδέκτη της έρευνας, το σπουδαστή, καθώς και για τον εκπαιδευτικό όλων των βαθμίδων, τον υπεύθυνο για τη διοίκηση της εκπαίδευσης, το σύμβουλο και, επιπλέον, για όσους ενδιαφέρονται για την εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική. Το βιβλίο, μεταξύ άλλων, απαντά σε ερωτήματα όπως τα ακόλουθα: Με ποιά μεθοδολογία μπορούν να φτάσουν οι εκπαιδευτικοί και οι ερευνητές σε μία βαθύτερη κατανόηση των μαθησιακών διαδικασιών; Ποιοι παράγοντες λειτουργούν ανασταλτικά ως προς τη μάθηση για πολλά παιδιά; Ο Louis Cohen και ο Lawrence Manion είναι καθηγητές των Επιστημών της Αγωγής σε βρετανικά πανεπιστήμια. |
---|---|
記述事項: | Τίτλος πρωτοτύπου: Research methods in education |
物理的記述: | 543 σ. ; 20 εκ. |
書誌: | Περιέχει βιβλιογραφία |
ISBN: | 960-375-136-7 |