Μιχαήλ Άγγελος /

O Heinrich Woelfflin, στην εισαγωγή του βιβλίου του "Η κλασική τέχνη" (1899), χαρακτήριζε την πλέον ώριμη περίοδο της ιταλικής Αναγέννησης, η οποία καλύπτει το πρώτο περίπου τρίτο του 16ου αιώνα, ως ανολοκλήρωτη προσπάθεια, "ημιτελή κορύφωση". "Αναπόδραστα οδηγούμαστε στο ερ...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Gamba, Claudio (Auteur)
Andere auteurs: Llorens, Tomas (Auteur van inleiding, enz.), Σερέτη, Τζίνα (Vertaler)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Η Καθημερινή, c2006
Reeks:Βιβλιοθήκη τέχνης
Μεγάλοι Ζωγράφοι ; 1
Onderwerpen:
LEADER 03514namaa2200337 4500
001 main_21928
003 GR-kkKDBK
005 20210217063338.0
006 a|||||r|||||||||||
008 070320s2006uuuugr#a|||erbc|| 000|0dgre d
999 |c 22547  |d 22547 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |k spa 
082 0 |a 750 
100 1 |4 aut  |a Gamba, Claudio  |9 831 
245 1 0 |a Μιχαήλ Άγγελος /  |c κείμενα Claudio Gamba ; εισαγωγή Tomas Llorens 
260 |a Αθήνα :  |b Η Καθημερινή,  |c c2006 
300 |a 189 σ. :  |b έγχρ.εικ. ;  |c 19 εκ. 
490 1 |a Βιβλιοθήκη τέχνης 
490 1 |a Μεγάλοι Ζωγράφοι ;  |v 1 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Miguel Angel 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και χρονολόγιο 
520 |a O Heinrich Woelfflin, στην εισαγωγή του βιβλίου του "Η κλασική τέχνη" (1899), χαρακτήριζε την πλέον ώριμη περίοδο της ιταλικής Αναγέννησης, η οποία καλύπτει το πρώτο περίπου τρίτο του 16ου αιώνα, ως ανολοκλήρωτη προσπάθεια, "ημιτελή κορύφωση". "Αναπόδραστα οδηγούμαστε στο ερώτημα πότε έφτασε να παγιωθεί ως επίτευγμα, πόσα απ' τα εγχειρήματα αυτών των σύντομων, ελάχιστων χρόνων της κορύφωσης έμειναν απλώς σχέδια ή υπέστησαν κάποια πρόωρη καταστροφή. Ο "Μυστικός Δείπνος" του Λεονάρντο ντα Βίντσι δεν είναι παρά ένα κατεστραμμένο έργο, ενώ "Η μάχη του Ανγκιάρι", που τού είχε ανατεθεί απ' την πόλη της Φλωρεντίας, δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και το προσχέδιό της χάθηκε. Η "Μάχη της Κασίνα" του Μιχαήλ Άγγελου είχε την ίδια τύχη, ο "Τάφος του Ιούλιου Β΄", με εξαίρεση μερικές μορφές, δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, και η πρόσοψη του σαν Λορέντσο, που υποτίθεται ότι θα αναδείκνυε το σφρίγος της τοσκανικής αρχιτεκτονικής και γλυπτικής σε όλο του το μεγαλείο, παρέμεινε απλό σχέδιο σε χαρτί. Θα μπορούσαμε να συγκρίνουμε την τέχνη της ακμής της Αναγέννησης με τα χαλάσματα ενός οικοδομήματος που δεν αποπερατώθηκε ποτέ, την αυθεντική μορφή του οποίου πρέπει να ανασυστήσουμε από σκόρπια κομμάτια και δευτερογενείς ερμηνείες." 
600 1 4 |a Michelangelo Buonarroti,  |d 1475-1564  |9 857 
650 4 |a Ζωγράφοι  |z Ιταλία  |9 62618 
700 1 |4 aui  |a Llorens, Tomas  |9 2716 
700 1 |4 trl  |a Σερέτη, Τζίνα  |9 2717 
700 1 |a Gamba, Claudio  |t Μιχαήλ Άγγελος  |9 91461 
710 2 |4 pbl  |a Καθημερινή  |9 27119 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 750_000000000000000_ΜΙΧ  |7 0  |9 33548  |a KDBK  |b KDBK  |d 2007-03-20  |i 13832006  |l 2  |o 750 ΜΙΧ  |p 13832006  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK