Διδασκαλία νεοελληνικής γλώσσας /
"Κατά το περιεχόμενο το βιβλίο σε αρκετά σημεία δεν ακολουθεί την παραδοσιακή γραμματική αντίληψη. Αυτό δε μαρτυρεί απλώς εκσυγχρονιστική διάθεση του συγγραφέα. Αποτελεί πεποίθησή του ότι η ενημέρωση του μελλοντικού εκπαιδευτικού για τις νεότερες εξελίξεις στη σπουδή της γλώσσας θα τον βοηθήσει...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 圖書 |
語言: | Greek |
出版: |
Θεσσαλονίκη :
Βάνιας,
1995
|
版: | Νέα έκδ |
叢編: | Ελληνική γλώσσα : Γλωσσολογία ;
1 |
主題: |
LEADER | 03906namaa2200337 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_21822 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001212228.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 061005s1992uuuugr#f|||erb||| 001|0 gre d | ||
020 | |a 960-288-011-2 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 370 | |
100 | 1 | |4 aut |a Τομπαΐδης, Δημήτρης Ε. |9 2656 | |
240 | 1 | 0 | |a Διδασκαλία νεοελληνικής γλώσσας |
245 | 1 | 0 | |a Διδασκαλία νεοελληνικής γλώσσας / |c Δημήτρης Ε. Τομπαΐδης |
250 | |a Νέα έκδ | ||
260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Βάνιας, |c 1995 | ||
300 | |a 413 σ. ; |c 21 εκ. | ||
490 | 1 | |a Ελληνική γλώσσα : Γλωσσολογία ; |v 1 | |
504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήρια | ||
520 | |a "Κατά το περιεχόμενο το βιβλίο σε αρκετά σημεία δεν ακολουθεί την παραδοσιακή γραμματική αντίληψη. Αυτό δε μαρτυρεί απλώς εκσυγχρονιστική διάθεση του συγγραφέα. Αποτελεί πεποίθησή του ότι η ενημέρωση του μελλοντικού εκπαιδευτικού για τις νεότερες εξελίξεις στη σπουδή της γλώσσας θα τον βοηθήσει να ανταποκριθεί αρτιότερα στις απαιτήσεις του γλωσσικού μαθήματος. Γιατί με τη γνώση αυτή θα είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται τα διάφορα στοιχεία της γλώσσας όχι σαν ανεξάρτητες και άσχετες μεταξύ τους μονάδες αλλά σαν οργανικά μέρη του γλωσσικού συνόλου, δηλαδή να τα κατανοεί πάντα σε συνάρτηση με τη λειτουργία που επιτελούν στο λόγο. Μόνο έτσι η γλώσσα δε θα είναι για τον αυριανό εκπαιδευτικό ένα άθροισμα ετερόκλητων στοιχείων, που μπορεί να έχουν καθεαυτά αξία, αλλά δεν οργανώνονται σε λόγο. Και επιπλέον ο ενημερωμένος εκπαιδευτικός μπορεί να κατανοήσει (και ανάλογα να συμπεριφέρεται μέσα στην τάξη) ότι η κατάκτηση της μητρικής γλώσσας ή η μάθηση μιας γλώσσας είναι γλωσσική πράξη, ομιλία και χρήση της, και όχι θεωρία για τη γλώσσα". | ||
650 | 4 | |a Ελληνική γλώσσα, Νέα |x Σπουδή και διδασκαλία |9 54542 | |
700 | 1 | |a Τομπαΐδης, Δημήτρης Ε. |t Διδασκαλία νεοελληνικής γλώσσας |9 91353 | |
710 | 2 | |4 pbl |a Βάνιας |9 26782 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 22430 |d 22430 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 370_000000000000000_ΤΟΜ |7 0 |9 33385 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2006-10-05 |e Αγορά |i 09882006 |l 42 |o 370 ΤΟΜ |p 09882006 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |y BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 370_000000000000000_ΤΟΜ |7 0 |9 33386 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2006-10-05 |e Δωρεά Δέσποινα Μαυρουδή |i 14972014 |l 2 |o 370 ΤΟΜ |p 14972014 |r 2022-02-08 |s 2022-02-03 |t αντ.1 |w 2019-04-28 |y BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 370_000000000000000_ΤΟΜ |7 0 |9 33387 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2006-10-05 |e Δωρεά Κων/να Κυροπούλου |i 83322016 |l 0 |o 370 ΤΟΜ |p 83322016 |r 2019-04-28 |t αντ.2 |w 2019-04-28 |y BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 370_000000000000000_ΤΟΜ |7 1 |9 93026 |a KDBK |b KDBK |c CS |d 2019-06-13 |e Δωρεά Παναγιώτης Μαυρίδης |i 01142019 |o 370 ΤΟΜ |p 01142019 |r 2019-06-13 |t αντ.3 |w 2019-06-13 |y BK |