Η σχολική τάξη : θεωρία και πράξη της διδασκαλίας : χώρος, ομάδα, πειθαρχεία, μέθοδος /

Στηριζόμενη στη σύγχρονη βιβλιογραφία που αναφέρεται στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας και της σχολικής τάξης, η παρούσα εργασία προτείνει αρχές και πρακτικές οι οποίες είναι σύμφωνες με τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το Δημοτικό Σχολείο και αφορούν τους τομείς: α) του φυσικού και...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ., 1946- (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Γρηγόρη, 2006
Σειρά:Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας ; 1
Θέματα:
LEADER 03354namaa2200313 4500
001 main_21794
003 GR-kkKDBK
005 20191023112122.0
006 a|||||r|||||||||||
008 060922s2006uuuugr#f|||erb||| 001|0 gre d
020 |a 960-333-208-9 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
045 0 |b d2006 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,  |d 1946-  |9 2634 
245 1 2 |a Η σχολική τάξη :  |b θεωρία και πράξη της διδασκαλίας : χώρος, ομάδα, πειθαρχεία, μέθοδος /  |c Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας 
260 |a Αθήνα :  |b Γρηγόρη,  |c 2006 
300 |a 503 σ. ;  |c 24 εκ. 
490 1 |a Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας ;  |v 1 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Στηριζόμενη στη σύγχρονη βιβλιογραφία που αναφέρεται στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας και της σχολικής τάξης, η παρούσα εργασία προτείνει αρχές και πρακτικές οι οποίες είναι σύμφωνες με τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το Δημοτικό Σχολείο και αφορούν τους τομείς: α) του φυσικού και ψυχολογικού χώρου στη σχολική τάξη και τη σχολική μονάδα, β) του μαθητικού δυναμικού και των διαπροσωπικών σχέσεων, και γ) των διδακτικών και μαθησιακών δραστηριοτήτων της ωριαίας διδασκαλίας. Κριτήριο επιλογής και διαμόρφωσης των προτεινόμενων παρεμβάσεων είναι: α. ο βαθμός αποτελεσματικότητάς τους στην πρόληψη και αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, β. ο βαθμός οικονομικής αξιοποίησης των ανθρωπίνων πόρων και της υλικοτεχνικής υποδομής της εκπαίδευσης, γ. ο βαθμός συμβολής τους στην προώθηση και διεύρυνση της σχολικής γνώσης, δ. ο βαθμός συμβολής τους στην ανάπτυξη της νοητικής, κοινωνικής και ηθικής αυτονομίας των μαθητών, και ε. ο βαθμός στον οποίο μετατρέπουν το σχολείο σε ευχάριστο χώρο ατομικής και συλλογικής δράσης. Περιλαμβάνει ευρετήριο. 
650 4 |a Διδασκαλία  |9 67069 
650 4 |a Σχολεία  |x Αίθουσες διδασκαλίας  |9 54551 
650 4 |a Σχολική πειθαρχία  |9 54552 
700 1 |a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,  |d 1946-  |t Η σχολική τάξη   |9 91323 
710 2 |4 pbl  |a Γρηγόρης  |9 29778 
942 |c BK 
999 |c 22400  |d 22400 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_ΜΑΤ  |7 0  |9 33347  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-09-22  |e Αγορά  |i 10432006  |l 38  |o 370 ΜΑΤ  |p 10432006  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK