Παιδαγωγική, το σχολείο εργασίας : φιλοσοφία, στόχοι και επιδράσεις

Το σχολείο εργασίας στάθηκε ένα απ' τα ισχυρότερα παιδαγωγικά ρεύματα του αιώνα μας, το οποίο κατέκλυσε την οικουμένη και το οποίο με μερικές αναθεωρήσεις και παραλλαγές ισχύει ακόμη και σήμερα. Ξεκίνησε με στόχο ν' απαλύνει τη μεθοδική ακαμψία της Παιδαγωγικής του Herbart μέσω της πρόσκτη...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Ηλιάδη, Αμαλία Κ., 1967- (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Τρίκαλα : [χ.ό.], 2003
Teme:
LEADER 03386namaa2200265 4500
001 main_21714
003 GR-kkKDBK
005 20191009130414.0
006 a|||||r|||||||||||
008 050331s2003uuuugr# |||grb||| 000|0 gre d
999 |c 22312  |d 22312 
020 |a 960-92360-0-6 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
100 1 |4 aut  |a Ηλιάδη, Αμαλία Κ.,  |d 1967-  |9 39494 
245 1 0 |a Παιδαγωγική, το σχολείο εργασίας :  |b φιλοσοφία, στόχοι και επιδράσεις 
260 |a Τρίκαλα :  |b [χ.ό.],  |c 2003 
300 |a 104 σ. ;  |c 20 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Το σχολείο εργασίας στάθηκε ένα απ' τα ισχυρότερα παιδαγωγικά ρεύματα του αιώνα μας, το οποίο κατέκλυσε την οικουμένη και το οποίο με μερικές αναθεωρήσεις και παραλλαγές ισχύει ακόμη και σήμερα. Ξεκίνησε με στόχο ν' απαλύνει τη μεθοδική ακαμψία της Παιδαγωγικής του Herbart μέσω της πρόσκτησης γνώσεων απ' το ίδιο το παιδί. Στο στόχο του αυτό, το σχολείο μετασχηματίζεται σε εργαστήριο και σε τόπο σωματικής και πνευματικής δραστηριοποίησης των μαθητών. Ονομάζεται εκτός από σχολείο εργασίας, σχολείο ζωής, αυτενέργειας, βιωματικό σχολείο. Η μελέτη αυτή είναι μια προσπάθεια σκιαγράφησης της φιλοσοφίας, των στόχων και των επιδράσεων που άσκησε και συνεχίζει να ασκεί το σχολείο εργασίας. Με γνώμονα τις τρεις αυτές παραμέτρους του θέματος, και ανατρέχοντας σε έγκυρες πληροφορίες παιδαγωγικών έργων που είτε πραγματεύονται αποκλειστικά το θέμα είτε το συμπεριλαμβάνουν μέσα σ' ένα γενικότερο πλαίσιο, ελέγχεται πως η "Παιδαγωγική του Σχολείου Εργασίας" από θεωρητική σύλληψη με ανεπαρκή παιδαγωγική έρευνα κατέληξε να επαληθευτεί κατά μεγάλο μέρος απ' την Πειραματική Παιδαγωγική. Δηλαδή, δίνεται με ενάργεια η γραμμή της πορείας που κατέληξε στην καθιέρωση των βασικών αρχών του σχολείου εργασίας στη σχολική πράξη. 
650 4 |a Παιδαγωγική  |9 63650 
650 4 |a Παιδαγωγική  |x Κοινωνιολογία  |9 67721 
700 1 |a Ηλιάδη, Αμαλία Κ.,  |d 1967-  |t Παιδαγωγική, το σχολείο εργασίας : φιλοσοφία, στόχοι και επιδράσεις  |9 91239 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_ΗΛΙ  |7 0  |9 33237  |a KDBK  |b KDBK  |d 2007-01-23  |i 12012006  |l 0  |o 370 ΗΛΙ  |p 12012006  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK