Ο ρόλος του προϊσταμένου διεύθυνσης και γραφείου εκπαίδευσης
Η διοίκηση ως κοινωνικό φαινόμενο εμφανίστηκε στη σφαίρα της επιστημονικής θεώρησης στις αρχές του εικοστού αιώνα στις χώρες της δύσης, με διαφορετικό εννοιολογικό περιεχόμενο. Η μελέτη της διοίκησης της εκπαίδευσης, ως ιδιαίτερου κλάδου, ακολούθησε ουσιαστικά παράλληλη πορεία, αν και δεν ξεκίνησε π...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Ιορδανίδης, Γεώργιος Δ. (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Κυριακίδη Αφοι,
2002
|
| Σειρά: | Παιδαγωγική και εκπαίδευση ;
47 |
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η επιλογή της σχολικής ηγεσίας : διαδικασίες, μέθοδοι και προκλήσεις /
ανά: Καλογιάννης, Δημήτρης Ν.
Έκδοση: (2013) -
Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης /
ανά: Κατσαρός, Ιωάννης
Έκδοση: (2008) -
Ηγεσία εκπαιδεύσεως : διευθυντής σχολείου, επιθεωρητής /
ανά: Μωραΐτου-Βάσσου, Ευαγγελία
Έκδοση: (1960) -
Διευθυντής δημοτικού σχολείου. Οργάνωση και διοίκηση
ανά: Γεωργακόπουλος, Ρήγας Π.
Έκδοση: (2000) -
Πρακτικός οδηγός του δημοδιδασκάλου : ο δημοδιδάσκαλος ως διευθυντής σχολείου και γραμματεύς σχολικής εφορείας /
ανά: Κελεμένης, Γεώργιος Δ., 1911-, κ.ά.
Έκδοση: (1962)