Η πρώιμη ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών στο νηπιαγωγείο
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | Κώτσου-Καραπάτσιου, Μαρία (Συγγραφέας) | 
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | [χ.τ.] :
        [χ.ό.],
    
      1999 | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση        
                  
 ανά: Σαρρής, Δημήτριος
 Έκδοση: (2004)
- 
                
        
          Κακοί αναγνώστες γιατί        
                  
 ανά: Fijalkow, Jacques
 Έκδοση: (1997)
- 
                
        
          Η μη λεκτική επικοινωνία στο νηπιαγωγείο        
                  
 ανά: Πολεμικός, Νικήτας, κ.ά.
 Έκδοση: (2000)
- 
                
        
          Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης        
                          
 Έκδοση: (1985)
- 
                
        
          Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι        
                  
 ανά: Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα
 Έκδοση: (1992)