Η πρώιμη ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών στο νηπιαγωγείο
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Κώτσου-Καραπάτσιου, Μαρία (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
[χ.τ.] :
[χ.ό.],
1999
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση
ανά: Σαρρής, Δημήτριος
Έκδοση: (2004) -
Κακοί αναγνώστες γιατί
ανά: Fijalkow, Jacques
Έκδοση: (1997) -
Η μη λεκτική επικοινωνία στο νηπιαγωγείο
ανά: Πολεμικός, Νικήτας, κ.ά.
Έκδοση: (2000) -
Ειδική εκπαίδευση : επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης
Έκδοση: (1985) -
Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι
ανά: Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα
Έκδοση: (1992)