Τάκης Κανελλόπουλος

Όταν, το 1962, ο Τάκης Κανελλόπουλος, στα πρώτα του κινηματογραφικά βήματα τότε, εξέπληττε το κοινό, συνηθισμένο σ' ένα εμπορικό-ακαδημαϊκό μοντέλο, με τη διαφορετικότητα της ταινίας του Ουρανός, όλοι μιλούσαν για τις προοπτικές που επιφύλασσε ο νεωτερισμός του σκηνοθέτη στον ελληνι­κό κινηματο...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Συλλογικό Έργο: Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Θεσσαλονίκη) (Συγγραφέας), Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου (Συγγραφέας), Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Andre forfattere: Δερμεντζόγλου, Αλέξης Ν. (Συντάκτης), Κυριακίδης, Αχιλλέας, 1946- (Επιμελητής έκδοσης)
Format: Πρακτικό Συνεδρίου Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : Αιγόκερως, 1997
Fag:
Beskrivelse
Summary:Όταν, το 1962, ο Τάκης Κανελλόπουλος, στα πρώτα του κινηματογραφικά βήματα τότε, εξέπληττε το κοινό, συνηθισμένο σ' ένα εμπορικό-ακαδημαϊκό μοντέλο, με τη διαφορετικότητα της ταινίας του Ουρανός, όλοι μιλούσαν για τις προοπτικές που επιφύλασσε ο νεωτερισμός του σκηνοθέτη στον ελληνι­κό κινηματογράφο. Είκοσι οκτώ χρόνια μετά, ο σκηνοθέτης έφυγε από τη ζωή ξεχασμένος, εγκαταλειμμένος και μόνος, αφού ο μαρασμός και η απο­ξένωση φαίνεται ότι είναι η μοίρα όλων όσοι, σεμνά και απέριττα, ακολου­θούν παθιασμένα τον προσωπικό τους δρόμο στον άχαρο κι ανθρωποβόρο κόσμο του θεάματος. Κι όμως... Ο άνθρωπος που έφυγε μόνος και ξαφνικά από τη ζωή στις 21 Σεπτεμβρίου, ο άνθρωπος που συνοδεύτηκε στην τελευταία του κατοικία α­πό ελάχιστους συγγενείς, λιγότερους φίλους κι ακόμα πιο λίγους ομοτέ­χνους, το 1962, με τον Ουρανό, είχε αποθεωθεί από την κριτική, είχε πυρο­δοτήσει ενθουσιώδη κείμενα στον Τύπο της εποχής, είχε πάρει το βραβείο φωτογραφίας (Γρ. Δανάλης και Τζ. Βαριάνο) της Τρίτης Εβδομάδας Κινη­ματογράφου της Θεσσαλονίκης (που αργότερα μετεξελίχθηκε σε «φεστι­βάλ»), ενώ με επιτυχία παίχτηκε και στο εξωτερικό, όπου κι απέσπασε εξί­σου ευμενή σχόλια και διακρίσεις.
Emne beskrivelse:Περιέχει ευρετήριο και φιλμογραφία του Κανελλόπουλου
Fysisk beskrivelse:140 σ. : φωτ. ; 25 εκ.