Τάκης Κανελλόπουλος

Όταν, το 1962, ο Τάκης Κανελλόπουλος, στα πρώτα του κινηματογραφικά βήματα τότε, εξέπληττε το κοινό, συνηθισμένο σ' ένα εμπορικό-ακαδημαϊκό μοντέλο, με τη διαφορετικότητα της ταινίας του Ουρανός, όλοι μιλούσαν για τις προοπτικές που επιφύλασσε ο νεωτερισμός του σκηνοθέτη στον ελληνι­κό κινηματο...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
مؤلفون مشاركون: Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Θεσσαλονίκη) (مؤلف), Πανελλήνια Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου (مؤلف), Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
مؤلفون آخرون: Δερμεντζόγλου, Αλέξης Ν. (المصرف), Κυριακίδης, Αχιλλέας, 1946- (المحرر)
التنسيق: وقائع المؤتمر كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Αιγόκερως, 1997
الموضوعات:
الوصف
الملخص:Όταν, το 1962, ο Τάκης Κανελλόπουλος, στα πρώτα του κινηματογραφικά βήματα τότε, εξέπληττε το κοινό, συνηθισμένο σ' ένα εμπορικό-ακαδημαϊκό μοντέλο, με τη διαφορετικότητα της ταινίας του Ουρανός, όλοι μιλούσαν για τις προοπτικές που επιφύλασσε ο νεωτερισμός του σκηνοθέτη στον ελληνι­κό κινηματογράφο. Είκοσι οκτώ χρόνια μετά, ο σκηνοθέτης έφυγε από τη ζωή ξεχασμένος, εγκαταλειμμένος και μόνος, αφού ο μαρασμός και η απο­ξένωση φαίνεται ότι είναι η μοίρα όλων όσοι, σεμνά και απέριττα, ακολου­θούν παθιασμένα τον προσωπικό τους δρόμο στον άχαρο κι ανθρωποβόρο κόσμο του θεάματος. Κι όμως... Ο άνθρωπος που έφυγε μόνος και ξαφνικά από τη ζωή στις 21 Σεπτεμβρίου, ο άνθρωπος που συνοδεύτηκε στην τελευταία του κατοικία α­πό ελάχιστους συγγενείς, λιγότερους φίλους κι ακόμα πιο λίγους ομοτέ­χνους, το 1962, με τον Ουρανό, είχε αποθεωθεί από την κριτική, είχε πυρο­δοτήσει ενθουσιώδη κείμενα στον Τύπο της εποχής, είχε πάρει το βραβείο φωτογραφίας (Γρ. Δανάλης και Τζ. Βαριάνο) της Τρίτης Εβδομάδας Κινη­ματογράφου της Θεσσαλονίκης (που αργότερα μετεξελίχθηκε σε «φεστι­βάλ»), ενώ με επιτυχία παίχτηκε και στο εξωτερικό, όπου κι απέσπασε εξί­σου ευμενή σχόλια και διακρίσεις.
وصف المادة:Περιέχει ευρετήριο και φιλμογραφία του Κανελλόπουλου
وصف مادي:140 σ. : φωτ. ; 25 εκ.