Φιλοσοφία του σημείου και χάος : το πείραμα της θεατρικής μεταφοράς
Η Σημειολογία επιχειρεί να δαμάσει αιτιοκρατικά το ατίθασο υλικό της πληροφορίας και της συγκινήσεως, όπως δηλώνονται μέσα από διαύλους της αισθητικότητας πραγμάτων τε και καταστάσεων. Η φιλοσοφία του θεατρικού σημείου διερευνά τις πολυσχιδείς σχέσεις του επιστητού με τον άνθρωπο, θεατή/θεωρό, επιση...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Προπομπός,
2003
|
Σειρά: | Παιδαγωγικός λόγος
|
Θέματα: |
LEADER | 03001namaa2200277 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_18189 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20210819100742.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 050201s2003uuuu###|||| |||||u||||||gre d | ||
020 | |a 960-7860-38-1 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 792 | |
100 | 1 | |4 aut |a Θωμαδάκη, Μαρίκα |9 39541 | |
245 | 1 | 0 | |a Φιλοσοφία του σημείου και χάος : |b το πείραμα της θεατρικής μεταφοράς |
260 | |a Αθήνα : |b Προπομπός, |c 2003 | ||
300 | |a 182 σ. ; |c 21 εκ. | ||
490 | 0 | |a Παιδαγωγικός λόγος | |
500 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Η Σημειολογία επιχειρεί να δαμάσει αιτιοκρατικά το ατίθασο υλικό της πληροφορίας και της συγκινήσεως, όπως δηλώνονται μέσα από διαύλους της αισθητικότητας πραγμάτων τε και καταστάσεων. Η φιλοσοφία του θεατρικού σημείου διερευνά τις πολυσχιδείς σχέσεις του επιστητού με τον άνθρωπο, θεατή/θεωρό, επισημαίνοντας τις σαφείς και διακριτές παραλλαγές των φαινομένων, που παράγει η γνωσιακή ύλη τόσο στην κειμενική σημείωση όσο και στην σκηνοθετική/παραστασιακή διευθέτησή της. Η χαοτική διάσταση του θεατρικού προϊόντος το καθιστά χώρο διαπλοκών της τυχαιότητας με την εκλογίκευση των δεδομένων της πραγματικότητας, σε συνάρτηση με ό,τι την υπερβαίνει: Ο αληθινός κόσμος φαίνεται σαν ψευδαισθητηριακό σύστημα πιθανοτήτων. Το πείραμα της θεατρικής μεταφοράς εκμεταλλεύεται τα δεδομένα των πιθανών ή και βεβαίων σταθερών για να αποδείξει, σε τελευταία ανάλυση, την επικράτηση των μεταβλητών. Έτσι ο χώρος της θεατρικής αδήριτης νομοτέλειας, εποπτεύεται από το χάος των αποκλίσεων και της μη προβλεψιμότητας. | ||
650 | 4 | |a Θέατρο |x Σημειωτική |9 63587 | |
650 | 4 | |a Θέατρο |x Φιλοσοφία |9 63586 | |
700 | 1 | |a Θωμαδάκη, Μαρίκα |t Φιλοσοφία του σημείου και χάος |9 87472 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 18395 |d 18395 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 792_000000000000000_ΘΩΜ |7 0 |9 27229 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000206129 |l 3 |o 792 ΘΩΜ |p 0000000206129 |r 2019-04-28 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Ζ7005] |