Αιμίλιος, ή, Περί αγωγής /
Σε μόνιμη διαμάχη με τους συγχρόνους του, ο J. - J. Rousseau σφυρηλάτησε μιά φιλοσοφία συνδεδεμένη με τα μεγάλα κοινωνικά, πολιτισμικά και ιδεολογικά ρεύματα της εποχής του, αιώνα των Φώτων, μια σκέψη πολιτική και μια γραφή που θα ασκήσουν μεταγενέστερα μία βαθύτατη επίδραση. Στον Αιμίλιο, «έργο κλε...
Kaydedildi:
Yazar: | |
---|---|
Diğer Yazarlar: | , |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek French |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Πλέθρον,
2001-2002.
|
Seri Bilgileri: | Φιλοσοφία
|
Konular: |
LEADER | 03201namaa2200397 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_18170 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20200317152657.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 050128m20012002 ||||g||||| ||||0|gre d | ||
999 | |c 18374 |d 18374 | ||
020 | |a 960-348-079-7 |q set | ||
020 | |a 960-348-080-0 |q τ.1 | ||
020 | |a 960-348-081-9 |q τ.2 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 1 | |a gre |h fre | |
082 | 0 | |a 194 | |
100 | 1 | |4 aut |a Rousseau, Jean-Jacques, |d 1712-1778 |9 42295 | |
240 | 1 | 0 | |a Emile ou de l'education |
245 | 1 | 0 | |a Αιμίλιος, ή, Περί αγωγής / |c Jean-Jacques Reousseau ; μετάφραση Πολυτίμη Γκέκα ; επιμέλεια Γιώργος Σπανός |
260 | |a Αθήνα : |b Πλέθρον, |c 2001-2002. | ||
300 | |a 2 τ. ; |c 24 εκ. | ||
490 | 0 | |a Φιλοσοφία | |
500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Emile ou de l'education | ||
505 | 0 | |a Τόμος Α': Ι-ΙΙΙ -- Τόμος Β': IV-V | |
520 | |a Σε μόνιμη διαμάχη με τους συγχρόνους του, ο J. - J. Rousseau σφυρηλάτησε μιά φιλοσοφία συνδεδεμένη με τα μεγάλα κοινωνικά, πολιτισμικά και ιδεολογικά ρεύματα της εποχής του, αιώνα των Φώτων, μια σκέψη πολιτική και μια γραφή που θα ασκήσουν μεταγενέστερα μία βαθύτατη επίδραση. Στον Αιμίλιο, «έργο κλειδί για τον πολιτισμό μας», όπως χαρακτηρίσθηκε από τους μελετητές του, εκθέτει τις απόψεις του περί αγωγής. Η παιδαγωγική του θεμελιώνεται σε δύο μεγάλες αρχές: την απομάκρυνση του παιδιού από την ολέθρια επιρροή της κοινωνίας και την ανάπτυξη της ελευθερίας. Ο πλούτος, το θεωρητικό ενδιαφέρον και ο ζωογόνος ρόλος αυτού του κειμένου σήμερα το καθιστούν απαραίτητο όχι μόνο σε παιδαγωγούς, κοινωνιολόγους, και φιλοσόφους αλλά και σε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο. | ||
650 | 4 | |a Αγωγή |9 66226 | |
650 | 4 | |a Φιλοσοφία, Γαλλική |9 63574 | |
650 | 7 | |a Εκπαίδευση |9 55131 |2 GR-kkKDBK |y Πρώιμες εργασίες μέχρι το 1800 | |
700 | 1 | |4 edt |a Γκέκα, Πολυτίμη |9 39525 | |
700 | 1 | |4 trl |a Σπανός, Γιώργος |9 41226 | |
700 | 1 | |a Rousseau, Jean-Jacques, |d 1712-1778 |t Αιμίλιος, ή, Περί αγωγής |9 87451 | |
710 | 2 | |4 pbl |9 27378 |a Πλέθρον | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 194_000000000000000_ROU |7 0 |9 96381 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2020-03-17 |e Δωρεά |h τ.1 |i 24072019 |l 0 |o 194 ROU |p 24072019 |r 2020-03-17 |w 2020-03-17 |y BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 194_000000000000000_ROU |7 0 |9 96382 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2006-11-01 |h τ.2 |i 0000000207157 |l 0 |o 194 ROU |p 0000000207157 |r 2020-03-17 |w 2019-04-28 |x [ΑΡΕ: Ζ5805] |y BK |