Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι
Κάποτε τα παιδιά που "δεν έπαιρναν τα γράμματα" χαρακτηρίζονταν "έξυπνα αλλά τεμπέλικα" ή "αδιάφορα για τα μαθήματα". Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, δυστυχώς, δεν κατανόησε τις ανάγκες μιας κατηγορίας μαθητών με αποτέλεσμα η σχολική αποτυχία να σφραγίζει πολύ συχνά αρνητι...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Οδυσσέας,
1992
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Μαθησιακές δυσκολίες : θεωρία και πράξη /
بواسطة: Μαρκοβίτης, Μάριος 1940-, وآخرون
منشور في: (1991) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
بواسطة: Παντελιάδου, Σουζάνα
منشور في: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
بواسطة: Παπαναστασίου, Φώτης
منشور في: (2017) -
Το υπερκινητικό παιδί : και οι δυσκολίες του στη μάθηση και στη συμπεριφορά
منشور في: (2001) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
بواسطة: Παντελιάδου, Σουζάνα
منشور في: (2011)