Από την ψυχολογία στη διδακτική μεθοδολογία : θεωρίες Piaget, Bruner, Gagne
Οι νέες κατακτήσεις της Ψυχολογίας της Μάθησης και της Εξελικτικής Ψυχολογίας ελάχιστα έχουν μέχρι στιγμής βρει είσοδο στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα. Το βιβλίο στοχεύει μέσα από την ανάλυση των βασικών θεωριών μάθησης, την ψυχολογική προσέγγιση των μεταβλητών της διδασκαλίας (μέθοδος για μο...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Ατραπός,
2002
|
Θέματα: |
LEADER | 02603namaa2200265 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_17732 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191003120129.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 041215s2002uuuu###|||| |||||u||||||gre d | ||
999 | |c 17887 |d 17887 | ||
020 | |a 960-8077-98-2 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 370 | |
100 | 1 | |4 aut |a Ζάχαρης, Δημήτριος Γ. |9 39122 | |
245 | 1 | 0 | |a Από την ψυχολογία στη διδακτική μεθοδολογία : |b θεωρίες Piaget, Bruner, Gagne |
260 | |a Αθήνα : |b Ατραπός, |c 2002 | ||
300 | |a 159 σ. ; |c 24 εκ. | ||
520 | |a Οι νέες κατακτήσεις της Ψυχολογίας της Μάθησης και της Εξελικτικής Ψυχολογίας ελάχιστα έχουν μέχρι στιγμής βρει είσοδο στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα. Το βιβλίο στοχεύει μέσα από την ανάλυση των βασικών θεωριών μάθησης, την ψυχολογική προσέγγιση των μεταβλητών της διδασκαλίας (μέθοδος για μορφές διδασκαλίας, διδακτικές αρχές, διαδικασία μάθησης) και την παράθεση παραδειγμάτων διδασκαλιών να αναδείξει τα διδακτικά αιτήματα που πρέπει να ικανοποιεί το σύγχρονο σχολείο και τα οποία κινούνται γύρω από τρεις βασικούς άξονες: την ενεργοποίηση της εσωτερικής παρώθησης του παιδιού για μάθηση· την καλλιέργεια παραγωγικής και όχι αναπαραγωγικής σκέψης· με άλλα λόγια την επικέντρωση όχι στο προϊόν της μάθησης, αλλά στη διαδικασία της μάθησης. | ||
650 | 4 | |a Διδασκαλία |x Μεθοδολογία |9 67070 | |
650 | 4 | |a Διδασκαλία |x Ψυχολογικές απόψεις |9 67773 | |
650 | 4 | |a Μάθηση |9 67726 | |
700 | 1 | |a Ζάχαρης, Δημήτριος Γ. |t Από την ψυχολογία στη διδακτική μεθοδολογία : θεωρίες Piaget, Bruner, Gagne |9 86969 | |
942 | |c BK | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 370_000000000000000_ΖΑΧ |7 0 |9 26577 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2006-11-01 |i 0000000199650 |l 17 |m 1 |o 370 ΖΑΧ |p 0000000199650 |r 2019-11-11 |s 2019-10-21 |w 2019-04-28 |x [ΑΡΕ: Ζ121604] |y BK |