Η εκπαίδευση των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην Ελλάδα : διαπολιτισμική προσέγγιση

Η μαζική εισροή αλλοδαπών εργαζομένων, καθώς και "παλιννοστούντων ομογενών", κατά την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα, οδηγεί στη διαμόρφωση πολυπολιτισμικών καταστάσεων τόσο στην κοινωνία όσο και στο ελλαδικό εκπαιδευτικό σύστημα. Αυτές οι εξελίξεις θέτουν το σχολείο μπροστά σε νέα προβλήμ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Άλλοι συγγραφείς: Δαμανάκης, Μιχάλης (Επιμελητής έκδοσης)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Gutenberg, 2003
Σειρά:Διαπολιτισμική παιδαγωγική ; 1
Θέματα:
LEADER 03400namaa2200289 4500
001 main_17044
003 GR-kkKDBK
005 20210327195443.0
006 a|||||r|||||||||||
008 040617s2003uuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-01-0673-8 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 370 
130 2 2 |a Η εκπαίδευση των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην Ελλάδα  |9 86231 
245 1 2 |a Η εκπαίδευση των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών στην Ελλάδα :  |b διαπολιτισμική προσέγγιση 
260 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 2003 
300 |a 351 σ. :  |b πίν. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Διαπολιτισμική παιδαγωγική ;  |v 1 
500 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Η μαζική εισροή αλλοδαπών εργαζομένων, καθώς και "παλιννοστούντων ομογενών", κατά την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα, οδηγεί στη διαμόρφωση πολυπολιτισμικών καταστάσεων τόσο στην κοινωνία όσο και στο ελλαδικό εκπαιδευτικό σύστημα. Αυτές οι εξελίξεις θέτουν το σχολείο μπροστά σε νέα προβλήματα που δεν μπορούν να λυθούν με παλαιές μεθόδους. Σήμερα απαιτείται ένας εκσυγχρονισμός που θα αφορά, βέβαια, και στις εσωτερικές δομές και λειτουργίες του σχολείου, αλλά θα είναι προσανατολισμένος περισσότερο προς τα έξω. Δηλαδή, θα υπερβαίνει την εθνοκεντρική, μονοπολιτισμική και μονογλωσσική προσέγγιση των πραγμάτων, θα λαμβάνει υπόψη του όχι μόνο τους ενδογενείς αλλά και τους εξωγενείς παράγοντες και θα προσπαθεί να απαντήσει στα ζητούμενα που προκύπτουν από τις ευρωπαϊκές και παγκόσμιες εξελίξεις. Η συλλογική αυτή εργασία θέλει να συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση. Οι επιμέρους αναλύσεις λειτουργούν ως συνθετικά στοιχεία ενός ψηφιδωτού, το οποίο, παρόλο που έχει ακόμα κενά, παρέχει μια πρώτη αδρομερή εικόνα της εκπαιδευτικής κατάστασης των αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών στην Ελλάδα. 
650 4 |a Αλλοδαποί  |x Εκπαίδευση  |9 62976 
650 7 |a Διαπολιτισμική εκπαίδευση  |9 62903 
650 4 |a Μειονότητες  |x Εκπαίδευση  |9 62180 
700 1 |4 edt  |a Δαμανάκης, Μιχάλης  |9 38438 
942 |c BK 
999 |c 17122  |d 17122 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_000000000000000_ΕΚΠ  |7 0  |9 25596  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000191579  |l 33  |m 1  |o 370 ΕΚΠ  |p 0000000191579  |r 2021-09-01  |s 2021-08-11  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ49704]