Η μη λεκτική επικοινωνία στο νηπιαγωγείο

Η μελέτη της επικοινωνίας -και ειδικά της μη λεκτικής- αποτελεί σήμερα ένα από τα πιο επίκαιρα επιστημονικά πεδία που προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών κλάδων (ανθρωπολογία, κοινωνιολογία, παιδαγωγική, ψυχολογία, επικοινωνία). Ως τομέας μάλιστα έχει να επιδείξει αξιοπρόσεκτες θεωρητικές και μεθοδολογι...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखकों: Πολεμικός, Νικήτας (लेखक), Κοντάκος, Αναστάσιος (लेखक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Αθήνα : Ελληνικά Γράμματα, 2000
विषय:
LEADER 03252namaa2200301 4500
001 main_16987
003 GR-kkKDBK
005 20191001211628.0
006 a|||||r|||||||||||
008 040608s2000uuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-344-930-X 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 372 
100 1 |4 aut  |a Πολεμικός, Νικήτας  |9 36933 
245 1 2 |a Η μη λεκτική επικοινωνία στο νηπιαγωγείο 
260 |a Αθήνα :  |b Ελληνικά Γράμματα,  |c 2000 
300 |a 223 σ. ;  |c 20 εκ. 
500 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Η μελέτη της επικοινωνίας -και ειδικά της μη λεκτικής- αποτελεί σήμερα ένα από τα πιο επίκαιρα επιστημονικά πεδία που προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών κλάδων (ανθρωπολογία, κοινωνιολογία, παιδαγωγική, ψυχολογία, επικοινωνία). Ως τομέας μάλιστα έχει να επιδείξει αξιοπρόσεκτες θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις αλλά και ευρύ φάσμα πρακτικών εφαρμογών. Το βιβλίο αυτό, γραμμένο από έγκριτους επιστήμονες, ειδικούς στη μελέτη της μη λεκτικής επικοινωνίας, διακρίνεται για την πρωτοτυπία και το εύρος των θεμάτων του (η πρόθεση στην επικοινωνία, οι μη λεκτικές φωνητικές εκφράσεις και ο ρόλος τους, η σημασία του αγγίγματος και της σωματικής επαφής, η κινητική και οι χειρονομίες, η μη λεκτική συμπεριφορά στην ψυχοθεραπεία κ.ά.). Το παρόν έργο συνιστά μια σοβαρή προσπάθεια μελέτης του θέματος , με στόχο αφενός να ενημερώσει τους αναγνώστες σχετικά με τις διαφορετικές προσεγγίσεις και λειτουργίες της μη λεκτικής επικοινωνίας, και αφετέρου να συνεισφέρει στη δημιουργία και την αύξηση του ενδιαφέροντος για περαιτέρω ερευνητικές προσπάθειες. 
650 4 |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |9 66211 
650 4 |a Μη λεκτική επικοινωνία στα παιδιά  |9 63787 
650 4 |a Παιδαγωγική ψυχολογία  |9 63538 
650 4 |a Παιδιά  |x Γλώσσα  |9 66217 
700 1 |4 aut  |a Κοντάκος, Αναστάσιος  |9 38531 
700 1 |a Πολεμικός, Νικήτας  |t Η μη λεκτική επικοινωνία στο νηπιαγωγείο  |9 86171 
942 |c BK 
999 |c 17060  |d 17060 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 372_000000000000000_ΚΟΝ  |7 0  |9 25516  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000189309  |l 9  |o 372 ΚΟΝ  |p 0000000189309  |r 2019-05-06  |s 2019-05-04  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ44204]