Η μη λεκτική επικοινωνία στο νηπιαγωγείο
Η μελέτη της επικοινωνίας -και ειδικά της μη λεκτικής- αποτελεί σήμερα ένα από τα πιο επίκαιρα επιστημονικά πεδία που προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών κλάδων (ανθρωπολογία, κοινωνιολογία, παιδαγωγική, ψυχολογία, επικοινωνία). Ως τομέας μάλιστα έχει να επιδείξει αξιοπρόσεκτες θεωρητικές και μεθοδολογι...
में बचाया:
मुख्य लेखकों: | , |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2000
|
विषय: |
LEADER | 03252namaa2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_16987 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001211628.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 040608s2000uuuu###|||| |||||u||||||gre d | ||
020 | |a 960-344-930-X | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | |a 372 | |
100 | 1 | |4 aut |a Πολεμικός, Νικήτας |9 36933 | |
245 | 1 | 2 | |a Η μη λεκτική επικοινωνία στο νηπιαγωγείο |
260 | |a Αθήνα : |b Ελληνικά Γράμματα, |c 2000 | ||
300 | |a 223 σ. ; |c 20 εκ. | ||
500 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
520 | |a Η μελέτη της επικοινωνίας -και ειδικά της μη λεκτικής- αποτελεί σήμερα ένα από τα πιο επίκαιρα επιστημονικά πεδία που προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών κλάδων (ανθρωπολογία, κοινωνιολογία, παιδαγωγική, ψυχολογία, επικοινωνία). Ως τομέας μάλιστα έχει να επιδείξει αξιοπρόσεκτες θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις αλλά και ευρύ φάσμα πρακτικών εφαρμογών. Το βιβλίο αυτό, γραμμένο από έγκριτους επιστήμονες, ειδικούς στη μελέτη της μη λεκτικής επικοινωνίας, διακρίνεται για την πρωτοτυπία και το εύρος των θεμάτων του (η πρόθεση στην επικοινωνία, οι μη λεκτικές φωνητικές εκφράσεις και ο ρόλος τους, η σημασία του αγγίγματος και της σωματικής επαφής, η κινητική και οι χειρονομίες, η μη λεκτική συμπεριφορά στην ψυχοθεραπεία κ.ά.). Το παρόν έργο συνιστά μια σοβαρή προσπάθεια μελέτης του θέματος , με στόχο αφενός να ενημερώσει τους αναγνώστες σχετικά με τις διαφορετικές προσεγγίσεις και λειτουργίες της μη λεκτικής επικοινωνίας, και αφετέρου να συνεισφέρει στη δημιουργία και την αύξηση του ενδιαφέροντος για περαιτέρω ερευνητικές προσπάθειες. | ||
650 | 4 | |a Εκπαίδευση, Προσχολική |9 66211 | |
650 | 4 | |a Μη λεκτική επικοινωνία στα παιδιά |9 63787 | |
650 | 4 | |a Παιδαγωγική ψυχολογία |9 63538 | |
650 | 4 | |a Παιδιά |x Γλώσσα |9 66217 | |
700 | 1 | |4 aut |a Κοντάκος, Αναστάσιος |9 38531 | |
700 | 1 | |a Πολεμικός, Νικήτας |t Η μη λεκτική επικοινωνία στο νηπιαγωγείο |9 86171 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 17060 |d 17060 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 372_000000000000000_ΚΟΝ |7 0 |9 25516 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000189309 |l 9 |o 372 ΚΟΝ |p 0000000189309 |r 2019-05-06 |s 2019-05-04 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Ζ44204] |