Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές
Στο βιβλίο περιγράφεται ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά, ακόμα και αυτά που θεωρείται ότι έχουν "μαθησιακές δυσκολίες", μπορεί να επωφεληθούν από τη διερευνητική και παιδοκεντρική φύση της μεθόδου project, έτσι ώστε να κατακτήσουν τις βασικές δεξιότητες ανάγνωσης και γραφής....
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Harris-Helm, Judy (Συγγραφέας), Katz, Lilian (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Κουτσουβάνου, Ευγενία (Επιμελητής έκδοσης), Χρυσαφίδης, Κώστας (Επιμελητής έκδοσης), Βεργιοπούλου, Αθηνά (Μεταφραστής) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2002
|
Σειρά: | Επιστήμες της αγωγής
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η μέθοδος project : η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας των παιδιών της προσχολικής ηλικίας /
ανά: Katz, Lilian, κ.ά.
Έκδοση: (2009) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
ανά: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Έκδοση: (2002) -
Η Μέθοδος Project : μια μορφή συλλογικής εργασίας στο σχολείο ως θεωρία και πράξη /
ανά: Frey, Karl
Έκδοση: (2002) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
ανά: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Έκδοση: (2003) -
Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /
ανά: Χρυσαφίδης, Κώστας
Έκδοση: (2006)