Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
Στον Δ τόμο της σειράς "Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες", γίνεται διεξοδική αναφορά στο Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, το οποίο αποτέλεσε το κυρίαρχο θεωρητικό ερευνητικό παράδειγμα της Γνωστικής Ψυχολογίας ύστερα από την επίδραση κατά κύριο λόγο των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και των σ...
Salvato in:
Autore principale: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Autore) |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
2002
|
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
di: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Pubblicazione: (1997) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
di: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Pubblicazione: (1996) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
di: Foulin, Jean - Noel, et al.
Pubblicazione: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
di: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Pubblicazione: (1997) -
Παιδαγωγική ψυχολογία /
di: Καψάλης, Αχιλλέας Γ.
Pubblicazione: (2000)