Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1997
|
Phiên bản: | 4η έκδ., βελτ. |
Những chủ đề: |
Tóm tắt: | Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωστικά μοντέλα μάθησης» του M. Mahoey, οι διαδικασίες «λεκτικής αυτοκαθοδήγησης» του D.F. Meichebaum κλπ. |
---|---|
Mô tả sách: | Περιέχει βιβλιογραφία και πίνακα όρων -- Τίτλος 4ου τόμου: Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη |
Mô tả vật lý: | 4 τ. : εικ., πίν. ; 24 εκ. |
số ISBN: | 960-85085-2-5 |