Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες

Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : [χ.ό.], 1997
מהדורה:4η έκδ., βελτ.
נושאים:
תיאור
סיכום:Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωστικά μοντέλα μάθησης» του M. Mahoey, οι διαδικασίες «λεκτικής αυτοκαθοδήγησης» του D.F. Meichebaum κλπ.
תאור פריט:Περιέχει βιβλιογραφία και πίνακα όρων -- Τίτλος 4ου τόμου: Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη
תיאור פיזי:4 τ. : εικ., πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-85085-2-5