Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες

Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωσ...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : [χ.ό.], 1997
الطبعة:4η έκδ., βελτ.
الموضوعات:
الوصف
الملخص:Στον β τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον α τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωστικά μοντέλα μάθησης» του M. Mahoey, οι διαδικασίες «λεκτικής αυτοκαθοδήγησης» του D.F. Meichebaum κλπ.
وصف المادة:Περιέχει βιβλιογραφία και πίνακα όρων -- Τίτλος 4ου τόμου: Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη
وصف مادي:4 τ. : εικ., πίν. ; 24 εκ.
ردمك:960-85085-2-5