Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....
Sparad:
Huvudupphovsman: | |
---|---|
Övriga upphovsmän: | , |
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Greek English |
Publicerad: |
Θεσσαλονίκη :
Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις,
1990.
|
Serie: | Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
|
Ämnen: |