Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | , |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek English |
Vydáno: |
Θεσσαλονίκη :
Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις,
1990.
|
Edice: | Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
|
Témata: |