Το μάρκετινγκ σε 36 ώρες : μαθήματα του εκπαιδευτικού οργανισμού Mc Graw-Hill /
Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα....
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
其他作者: | , |
格式: | 图书 |
语言: | Greek English |
出版: |
Θεσσαλονίκη :
Αγροτικές Συνεταιριστικές Εκδόσεις,
1990.
|
丛编: | Βιβλιοθήκη μάνατζμεντ
|
主题: |
总结: | Ύστερα από δώδεκα τρίωρες περιόδους μελέτης και ανεξάρτητα από το επίπεδο της προηγούμενης εμπειρίας, ο αναγνώστης μπορεί να αποκτήσει όλη την κατανόηση και τη γνώση των θεμάτων του μάρκετιγκ που προσφέρουν μακροχρόνια και δαπανηρά εκπαιδευτικά προγράμματα. |
---|---|
实物描述: | 249 σ. ; 24 εκ. |
ISBN: | 960-212-106-8 |